Google Ad unit

自動繳費 / 慈善捐款之選 - DBS BLACK AE卡

DBS BLACK AE曾幾何時是我心目中最好的一張卡, 佢在一段時間內逢FRI-SUN有3X分, 最後在上年年中始bill payment和零售簽賬 (仲記得咩叫零售簽賬嗎?)均有2X分;
但現在除左零售簽賬還有2X分外, 網上繳費只有1X分....

但其實佢仲保留一個好處, 除左儲Asia Miles分數較為抵外, 佢其實仲有一個好處, 就係用佢黎做自動繳費 / 慈善捐款係最好的選擇! why?

很多日常的繳費, e.g. 手機費, 寬頻費, 保險費 & even月供的慈善捐款, 如用DBS BLACK AE卡的話, 其實仲有2X積分! 即係每$125回贈$1 (12500分 for $100)!

其次, 由於DBS BLACK係一張聯營AE卡, 故此如果用佢作為慈善捐款時, 受惠機構係不會被信用卡公司charged手續費的, 咁樣你的善款會捐到有關機構without a charge; 相反VISA/MASTER均會charge手續費....

故此, 各位好心又善良的朋友們, 下次記得用DBS BLACK AE / AE卡去捐款外, 除左可以獲取積分外, 更可以做善事!

如你能每月定期月供作慈善捐款, e.g. SPCA, 樂施會, 紅十字會等...除左可以幫到人外, 仲不會被charged手續費, 可以扣稅外仲可以有2X分呢! 積分仲係「無限期積分獎賞」呢!

think about it! 救己救人! 樂於助人! 在慳錢和搵jetso的同時請盡可能幫助有需要的人! 謝謝!

沒有留言: