Google Ad unit

香港寬頻推薦人編號:RHOKY41588

24/2-打上熱線完成續約--二年約500M寬頻,每月$155,半年免費,拉雲$117。

送joox 24個月vip服務, 3m濾水器,300蚊homeplus coupon。

因為太煩,半年前已打黎傾續約,3月中約滿,所以之前索性話唔續約,取消信都確認埋,之後一路無再打黎,sms, email什麼都無。

月費又唔係好貴,戶口仲有$600回贈,清埋佢,hkbn不用設立自動轉帳,扣完戶口錢才唔夠需交費,續約客服很有樣禮貌,禮品又岩用。

想繼續用佢又想睇定d,又唔想俾佢煩或疲勞轟炸,可以參考PG做法。服務上佢算唔錯。有興趣加入的新客可經PG連結推薦加入。

服務一流, 安排, 安裝周到, 有禮, 我是PG, HKBN真真實客戶, 誠意推薦你用佢服務, 貴D都抵!


而家轉嚟香港寬頻,以低至$158月費享用光纖寬頻!只要經我推薦你使用住宅服務,你就可以得到高達$200賬額回贈 及 高達$200 網購平台電子現金券!登記商業服務,亦可賺取豐富賬額回贈!

只須按以下連結,登記時就會自動輸入我嘅「推薦人編號」:RHOKY41588
住宅服務:https://r.hkbn.net//m/RHOKY41588
商業服務:https://hkbnes.net/ref/tc/RHOKY41588


推薦獎賞計劃條款及細則:
香港寬頻 (新登記住宅服務) : https://refer.hkbn.net/portal/Referral/tc/TnC
香港寬頻企業方案(新登記商業服務): https://hkbnes.net/portal/Referral/TnC



沒有留言: