Google Ad unit

中銀月供股票點沽貨?

問 1. 有碎股係咪要選連碎股沽出,根住分返開正股/碎股的股數去沽?
問 2. 正股股價/碎股股價通常係咪填同一個價?

要有最少一手整數才可連碎股沽,e.g. 你有 512 股 5仔,必須沽全數 512,不可沽 112。

可全部 set 同一個價,因為 boc 個賣點就係可以正價賣碎股。

唔一定要有一手整數, 淨碎股都得揀連碎股沽出,響月供碎股股數同股價2個欄位輸入就得, 不過記住如果有足一手的,要填返上去正股果欄。

例如匯豐512股, 正股股數填400, 月供碎股股數填112。

2個股價欄位都要填

填相同的話,正股沽到而碎股又沽到既機會都頗大, 因為月供碎股係跟正股價沽, 但係當然唔係必然成交

可能我冇禁晒兩欄,但試過禁只賣碎股112唔得既。

佢好多規矩的 普通碎股同月供碎股又要分開輸入, 同正股又要分開輸入, 普通碎股可以唔入股價 ,月供碎股一定要入股價

立立亂,入錯少少都唔得的。

沒有留言: