Google Ad unit

收到上一季click-a-count cash rebate.

大家可以check check 有冇呢個entry?

2-3-2009 MISC C/A FOR PYT-WM CLICK CASH REBATE 20

ebanking 要用telphone banking password 先可以登記 ,無就去分行羅

大家要小心click-a-count titanium card 的statement 同click-a-count 係一張過,冇睇清潔個consolidate statement 好容易miss 佐找card 數日期,俾渣打罰錢就唔好啦.. 雖然有得wavie 都係麻煩
以下係猛虎兄經歷

"今日見到月結單收$137息至記得好似冇交過查打click仔卡數,以前是卡有卡單,account有account單, 前個月都仍然係咁,即刻羅晒D舊單check,原來上個月已冇卡單,變左終合月結單,都冇留意到,終一值念住等卡單, 即刻打去waive,竟然話我即刻網上找數至可waive,條女都on99,

我只話冇收過卡單,叫佢check下我有冇apply megre卡account單去saving終合月結單,條女一check即知衰左,佢話冇記錄我有apply
megre卡account單去saving,應該有卡單寄出,但佢亦話就算冇apply megre,終合月結單都會有卡account D數出.....
我即插佢卡單至係正式單,而且卡單同saving終合月結單個折數日都唔同啦,你地連電話追數到冇個...................
當然最後都waive到,但就正式megre卡account單去saving終合月結單,而且折數日都遲左四日,仲剛好夾到hsb添..

講咁多野都係想話,呢間野睇少陣都會出事. "

沒有留言: