Google Ad unit

網友lulu 的方法匯人民幣出境

大家都知上邊o的息高過香港好多,聽講HSBC 仲可以幫你係上邊開戶仲埋定期
做完後想匯反香港可以參考下網友lulu 的方法

Hello 叮噹,

我已成功將國內 HSBC Account 的人民幣匯返來香港 HSBC.

得出以下結論 :

<自己 Online Transfer>

1) 在大陸新政策下, Online 申請左後, 要 3 日內寄番吾知乜乜申報表返大陸分行,
否則 3 日後會自動取消...
2) Online 每次只能做到 5 萬蚊 CNY Transfer

<以上多 Q 餘, 可以叫 HSBC 直接 DHL 份 "境外匯款申請書" 比你>

1) 看附件
2) 無 5 萬蚊 Limit..
3) 有 D Code 必須要填 "例如乜乜 344, 80231... (申請書背面有說明)
and 一定要說明糸 "境外存入款項調出" (個 Manager 同我填左)
4) 自己簡單填 hidden 左果 d 位就得
5) 個 Manager 話為左証明大陸戶口入面 d 錢糸由境外存入的, 必須同時提供存入時果
d 單... 我話大老, 成年前存入嫁, 無曬 la D 單... 之後佢又好似暗示如果無的話..
佢地都有方法....
6) 其他果 d 乜乜申報 hsbc 會全部代辦
7) Anyway... 我寄左份 "境外匯款申請書" 返大陸分行.. (用掛號).. 3 日後 HK 戶口收到 $
8) 我匯 CNY $10 萬 .. 糸大陸戶口扣左 $15 Fee, and 糸 $10 萬蚊內扣左 $40 FEE

Thats All.

沒有留言: