Google Ad unit

一通iBond優惠

實在太堅, 一通今次好積極咁搶iBond客, 本來想用hsbc, 但聽聞要係佢內部系統買賣(比市場差+-1%)先免佣, 唔係就收股票交易佣金。OUT!!!

PG實賺GA? 答案="係" 因為政府包底有1% yield, 只有賺多賺小分別, 如果市況差, iBond仲會升

相信大家都有一通戶口啦同埋香港身份證. 1/6上一通網撳錢吧!!!

quota from i-access"香港政府將推出第二輪「通脹掛鈎債券」(下稱iBond),於6月5日至13日公開發售,並於6月25日在港交所上市。iBond發行規模達100億港元,每手為1萬港元,債券息率與通脹掛勾。

一通客戶可於6月1日(星期五) 經一通網或流動投資網申請iBond。一通更推出多項優惠*以助客戶真正對抗通脹,享受最高回報:

1. 免申請手續費用;

2. 一如以往免存倉費;

3. 免利息收取費;

4. 於債券到期時免贖回費用;及

5.如成功申請,將獲發一張5港元免佣券。

*不包括其他機構如港交所對iBond收取的費用

由於去年iBond獲利不錯,公眾人士對iBond認識加深,預期今次申請人數會較上次為多,但相信每位申請者仍可獲派一手或以上的iBond,並預計每人所分配到的最高手數會比上年少,所以今年一通的iBond新股按金借貸申請安排如下:

最高貸款額:港元十八萬
年息率:        1% "

15 則留言:

匿名 說...

PG兄,i-bond 同其他優惠唔同,愈多人知就令你自己分得愈少,點解你咁偉大的?

PGHK 說...

係呀,我收了一通錢..佢分十二個月每個月送我張免佣卷.

如果我咁自私就唔會開呢個blog la.. 希望拋磚引玉, 大家多D分享jetso 野.

匿名 說...

多謝分享,呢個年頭咁肯分享既人買小見小

匿名 說...

請問一通可唔可以用股票抵押做margin?

猛虎勇士 說...

你地唔好讚佢咁多呀,讚壞架^_^

象徒 Coxa - iA LIKE 說...

冇錯, 我地好肯 share, 有 jetso 齊齊 share.

小人之心就以為我地拿了回佣, 有條毛咩.

PGHK 說...

一通可以用股票抵押做margin
http://www.i-access.com/credit_e.html
不過利息好似係p+4%

大懶熊 說...

一通開戶要幾耐左右, 整定遲d炒番股, thanks for reply

PGHK 說...

直接踩去分行開, 應該一二日開到戶. 記得帶住址證明, 身份証, 同銀行過數戶口number.
http://www.i-access.com/contact_e.html

匿名 說...

除o左一通, 好多證券行都免息做Ibond, 不過如果你用一通做交易Margin, 我建議你去第二間, 通常Margin息是P+2.5%, P+4是貴的

匿名 說...

登入左一通,有得用現金入IBOND,但冇MARGIN(寫住已滿),問左客服,客服話一通冇計畫做IBONG MARGIN!

匿名 說...

巴打,果$15蚊手續費邊度會免呀?
我用現金申請一樣要收,最仆街係政府會退返但都俾一通食左...今次真係中計啦。

PGHK 說...

耀才唔收, 真係頂藍市

匿名 說...

我都係去一通開完戶口先知抽唔抽到都要收$15. 好彩未抽。
尋日再衝去耀才, lunch time開戶加教埋你上網抽前後先3個字
good!

jj

匿名 說...

超過100萬人抽才有機會抽唔到
假設最少抽到1手和無打算長期持有,耀才應該平唔過一通
打算長期持有,用銀行可能好過證券行,要睇吓你用邊間銀行