Google Ad unit

8 Seucrities之有求必應送臉書

最近PGHK做佐個調查, 原來好多網友都想有瞼書(Facebook "FB")股票,咁又係佢係科網年代後最大型招股(估值超過一千億...美金), 而且香港十個有九玩FB, 香港人咁精明點會走雞。

8 Securities可能都睇到呢點(又可能PGHK太大影響力^_^), 又咁岩做緊開戶送美股推廣,所以做住一陣"黃大仙", 推出開戶免費送FB股票優惠。

除佐呢樣野, PGHK仲8到佢地好快會推出中文介面(繁簡體一次過推)實行令大家用起黎更加親切, 有一份家的感覺。
根據網友實地考察, 8 Securities除佐係百分百本地持牌證券公司, 好多staff都係香港人(PGHK咁好彩云到英語人阿Mark開戶), 可以同你講中文, 例如Greenie同Brian, 想"羅"FB、又想平佣買美股可以雲佢地直接開戶(greenie.cheng@8securities.com, brian.tsui@8securities.com, mark.hui@8securities.com)

只要係 8 Securities 開戶及存入最少港幣$10,000, 就會免費送您價值$200美元的Facebook股票。優惠期有限, 開戶請早。

18 則留言:

匿名 說...

If i transfer HK$10,000 to their account, 我最快幾時先可以 transfer out d $ Thanks

PGHK 說...

隨時都得啦。不過最好等埋送的股票存入

匿名 說...

咁即係今日存入,明天可以提走咁正? 咁我明天去開户,謝謝

匿名 說...

bank of indian 2.5% 1 year HKD fixed deposit

路人甲 說...

請問PGHK,

果2000名額爆咗未?

PGHK 說...

乜有QUOTA GA? 唔知wor,問返8 securities. 不過網友8S俾options 簡"送八隻美股" / "200等值FB股票"

路人甲 說...

名額2000.

係唔係搵Mark或Greenie或Brian, 就仲有得揀8隻美股或US$200等值FB股票?

Thx

PGHK 說...

Mark english channel
Greenie chinese channel.

up to u find either one.

你問下佢地有冇得簡, 一切以8S為準

匿名 說...

請問入錢後幾多日可以開到Account? 我都等左3日未有email~

PGHK 說...

大概a week la.. 唔使旦心, 好快有貨. 買都同交收都要時間. 美股係t+3

匿名 說...

Thank you PGHK, i received the money and FB shares already,

匿名 說...

我己經開左戶口幾日,入左錢,但未收到FB股票

大家隔幾收到?

PGHK 說...

a week

匿名 說...

有冇寬頻優惠?

匿名 說...

上星期三開戶口, 星期四入cheque, 今日收到fb股!

JJ

匿名 說...

我己經開左戶口幾日,入左錢,但未收到FB股票

大家隔幾收到?

2012年6月4日下午07:35:00

呢個係我,我都收到啦,有八股,多過200蚊呀

即刻賣左佢扲錢走會唔會好衰仔?

PGHK 說...

e... 同志你冇睇宣傳MA?
當年$200買microsoft, 而家Over 60k

不過如果fb是當年的msft雪

匿名 說...

睇你點睇喇, 唔等錢既未放下先囉, 但我就賣左錢LU