Google Ad unit

Cut Form冇效,係時候向PCCW固網Say No!!

出埋FAQ:

要簽兩年contracts, 上台即時回贈1個月月費(~$59)

大家用行動向PCCW固網Say NO. 吧!!!


轉黎Smartone 家居電話除了有部靚仔主機送, 月費都是$59, +埋分機$75, 經PGHK介紹仲回多1個月月費俾你(+$59). 最遲10個工作天前通知就可以轉到台... 唔使諗啦.. 快點連同聯絡電話+姓名email ibmbea@gmail.com

吧!!!

PGHK工作煩忙, 唔留聯絡電話一概唔答

http://www.homephoneplus.com/jsp/phone/tchinese/choice_color.jsp


電 話 色 調 型 格 時 尚 ,合襯 任 何 家 居 設 計,凸 顯 個 人 品 味 。
創 新 色 調 任 你 揀 ︰ 用 「 家+電話 」, 屋 企 多 色 彩 唔 沉 悶 ! 全 數 碼 電 話 備 有 3 種 時 尚 顏 色 , 為 你 的 家 居 增 添 色 彩 。 主 機 可 支 援 多 達 4 部 分 機 ,使 用 更 靈 活 。

26 則留言:

匿名 說...

我已經無用cut form ~~續約時個sales 叫我下次續約時直接call 佢~!!

我上次續約時都爭取到簽18個月平均44蚊~~再送180蚊惠康~~!!

PGHK 說...

今時唔同往日啦... 今年開始最少收$66, 冇coupon

匿名 說...

can I use back the tel no.?

匿名 說...

can I use back the tel no?

PGHK 說...

of cos, 可以帶number轉台. 不過最小要10日前通知..

如果帶number轉台 cut form都使send. 問定邊日合約期滿, 之後果日轉黎smartone home plus就Ok.. 線都唔使拉

匿名 說...

How much is it for an extra 分機 ?

匿名 說...

12 月先到期, 可以 join 嗎 ?

Unknown 說...

重帶吾帶到出街?????

PGHK 說...

用新handset樓下都ok..

匿名 說...

出年搬屋,有冇得免一次搬運FEE??

PGHK 說...

no problem.

Unknown 說...

要續約,現在用緊和記.請問有沒有優惠提供?

kitng222 說...

你好!我是一名廣告公司的職員,想與你商討廣告合作事宜,請問能否給我你的電郵地址?

我的電郵是kitng222@gmail.com , 謝謝!

犖犖 說...

今日打去PCCW問續約價,最平要$110/月,包來電顯示/待接. 佢哋話成本貴咗好多喎…

現打算帶No.轉台,請問Smartone Home+ 好用嗎及夠唔夠穏定? 洗唔洗約入屋安裝?

匿名 說...

我3月到期,早前收到信通知快到期,叫我聯絡他們有關續約事宜。簽1年平均70幾1個月,上星期收到CUT FORM,未得閒寄。如果60幾就幫佢續,過7就轉台。

PGHK 說...

recently renew pccw case(3/1/2013)

一年約
110per moth
第四及第七個月回 132
再加 250 coupon
增值服務三選二
平均 67.x

匿名 說...

要唔要先交cut form?

匿名 說...

年半約,平均$55 (2013年1月續)

匿名 說...

依家PCCW有無最新續約優惠

匿名 說...

how to get such offer ga? cut form will do? pls shed some light. thanks!



"recently renew pccw case(3/1/2013)

一年約
110per moth
第四及第七個月回 132
再加 250 coupon
增值服務三選二
平均 67.x"

匿名 說...

有無最新私樓續約plan?

匿名 說...

如果你住的地點是沒有其他服務供應商,例如村屋或郊區獨立屋屋苑,PCCW就吾會有任何優惠比你了,如果約滿前收到的信是由PCCW旗下的HKT Premier給你的,即是已將你的住處歸納為豪宅區/獨家,吾會有任何優惠比你,就算收到你的cut form 都只會回覆話收到了、冇問題,打去問的時候,他們完全冇意思同你講價,所以我都決定帶No.轉台了。仲幫襯左PCCW廿幾年添呀!遲D上網到期希望這區已有其它選擇啦。聽說HKBN都吾錯。

匿名 說...

我收到HKT 香港電訊有限公司的家居固網約滿通知信, 非HKT Premier給我的, 因此相信我家並不屬豪宅區/獨家.

咁有無人可提供最新私樓續約plan?

匿名 說...

18mth, $110@mth, 4,7,10,13mth rebate $198, call wait, caller display, $200 supermarket coupon, average $54.9@mth.

匿名 說...

請問依家有無最新續約優惠呀

PGHK 說...

都轉了和記,要加100m寬頻一齊用。35一個月.固網