Google Ad unit

匯豐信用卡新迎新

http://www.hsbc.com.hk/1/2/special/chinese/cards/prom198

5 則留言:

匿名 說...

我本身有張匯豐visa card, 啱啱網上申請另一張card, 點解成個process由頭到尾都唔見佢叫我撰迎新禮品??????唔通唔entitle?

匿名 說...

please refer to clause 4 of terms and conditions, only some cards are entitled for the gift for the exsiting card holder.

匿名 說...

oh yes...
我本來以爲iCan信用卡係屬於滙財普通卡的一種(Visa Card),即係符合clause 4...乜原來唔係?!
咁我本身已經有張匯豐visa card,唔知仲可以申請乜卡?唔知同時申請張匯豐master card又得唔得呢?
定還是呢個promotion係only for D無匯豐卡on hand嘅人呢?
唔該!

匿名 說...

自動轉賬一問
屋企嘅電費已經做咗自動轉賬繳費,如果喺自動轉賬過數日前用信用卡交定一筆,想請教一下poor guy兄,係唔係佢會先扣完我個筆,之後會自然用番自動轉賬呢?

PGHK 說...

要睇下cutoff day wor.
如果全部係cutoff 之前
味係加一筆錢(credit to cc)再扣一筆錢(autopay)

佢冇分用邊筆錢的

"..佢會先扣完我個筆,之後會自然用番自動轉賬呢?" 以上case 係lor