Google Ad unit

最多三份一錢同時間嚟玩股票

一篇大師「葉郎程」分享.....


第十一至第十二年之間,他開始放棄賭馬,改行玩股票、期權。


結果?當然是先贏後輸,還要是輸到變零。


想也想不到,他之後一步,是在果欄找份兼職,一心要賺多點錢。


Nonono,不是放棄金融市場,而是他準備報讀一個需要幾萬元學費的金融課程。


十八個月內,他在果欄做多了一份兼職,完成了這個我一聽都覺得係呃人嘅金融課程,買了一層樓,以及一隻熊貓圈 Daytona


「呢年半我搵嘅錢,」他的眼神是灼熱的,「係我就算有四十八個鐘一日不停揸車都唔會搵到嘅錢。」實際數字是,透過股票和期權,他的十多萬變了一百多萬。


是不是以為我要宣傳「喺股市跌低就要喺股市企番起身」這般反智的道理?


不。


我問他,那麼你現在不用工作,專心炒股了嗎?聽聽他的答案,便會明白當中的道理。


「唔做嘢?我做得仲多時間過以前,凍肉啦、果欄啦、揸車啦。」


「點解仲要做呢?」


「個阿 Sir 話,」他說的語氣平淡,「最多只可以攞你三份一嘅錢嚟玩股票,最多只可以用你三分一嘅時間嚟玩股票。做人,要畀自己有最少三份二嘅實在,玩股票,無論搵幾多,都係一樣『虛』嘅嘢。」


那位阿 sir,直情可以當一位人生導師。

沒有留言: