Google Ad unit

Apple Watch(AW)大發現--日日換錶

用佐幾日,愈來愈有趣,愛不釋手,總之唔除錶就可以每次睇錶都是同一款錶面,同步時不要選「取代」就可以加入錶面。download 佐casio、同其他名錶面。唔知瑞士🇨🇭錶廠幾時出手。

剛剛發佈WWDC2020提到Apple watchos 7又加多一兩個錶面,仲要有排等加上放棄series 1,2,s3或以上才能更新[1]。

唔想等,可以裝最近大熱的clockology,剛剛上佐app store, 唔使再用beta 版

PG試佐綜合一些重點。

安裝:
首先係iPhone安裝該app,再sync上AW,之後privacy(steps, heart beat等)全部allow。

錶面:
上Google搜尋,或者加入fb專頁:裹面有好多錶面show off及下載連結。

記得經clockology導入"enable beta clock"錶面,裝完reboot AW,之後選sync 錶面落AW就會順利,同時可以刪除右上角時間。

網上下載的錶面最好放落clockology folder。app入面可以整理及改名。 

"enable beta clock"錶面導入步驟:
首先打開以下網址,下載一個名為「_EnableBeta.clock」的檔案。下載後,點擊 Safari 瀏覽器右上角的下載項目清單,再運行下載得來的「_EnableBeta.clock」檔案。 右上角小時鐘、不能同步解決方案 下載網址:https://bit.ly/3ebpaqi

未裝enable beta.


裝好enable beta,右上角數字時候沒了。
由於不是原生Apple出的的錶面(或者等watchos 7,到時在去原廠經app store用幾千蚊買錶面<--apple 又賺)等apple就蚊昏,只能開clockology APP加上“總是“方法顯示,除錶帶返又要重新開app。

暫時下載錶面免費

參考:

沒有留言: