Google Ad unit

推介!: Volvo經理車特賣

較少搞易手車展的 Volvo,難得於本周末推出多部筍價經理車及易手車發售,當中包括304匹馬力及全時四驅的 S60 T6、只行了四千多公里的 C30 T5 R Design及2011年出牌的 XC60 T6,此外,更有數部03年至09年的易手 XC902.5T,售價低至$119,800,即場選購更可獲贈牌費及首年第三者保險。

Volvo易手車展:

日期:即日至5月20日
時間:上午11時至下午7時
地址:鯉魚門崇信街8號鯉灣天下地下 Volvo維修中心
電話:29273390

2 則留言:

匿名 說...

你對Volvo有興趣?I drive Volvo too. 請問你而家渣緊咩車?

PGHK 說...

兩個同事都轉佐volvo, 二手入市. S60 $60000 only(04). 坐過幾舒服, 始終係歐洲車, 好穩定. 自己就渣stream, 幾好. 多人都坐到, 有時一家大細可以7人車咁多. 平時就3-4人坐, 都好滿意stream.