Google Ad unit

周四早上開始抽新iPad+預訂直線

預訂直線

https://reserve-hk.apple.com/reserve/html/HK/ZH/reserve_ipad.html

感謝你提交申請。
如你的 iPad 預訂申請成功,你會在今晚 9 時前收到電郵確認通知,包括你明天可以到來提取 iPad 的時間。

如你沒有收到電郵,即代表我們無法為你預訂 iPad,請另選時間再試。只有收到電郵確定預訂申請的顧客,才可購買全新iPad;抱歉我們未能向即場到訪的顧客出售全新iPad。


抽完鈔票, 抽新iPad(3rd gen.), 第二日知結果, 唔使等太耐, 預計一部16g 起碼賺一千, 但iPad 2 仲有16g賣又平D, 加上好多人覺得16g唔夠用. 所以32g會更好賺

http://www.apple.com/hk/retail/ipad/

本周四早上開始接受預訂,周五即可提取。

搜尋 Apple Retail Store:

全部 Apple Retail Store 列表

進一步了解全新 iPad

7 則留言:

匿名 說...

Poor guy IFC 扲機我覺得要開盒設定!

PGHK 說...

第一水應該最少有5百執掛., 抽到聽日請假羅機..

匿名 說...

開盒咪開盒LOR,都唔知做咩咁驚
佢地都唔會唔收

匿名 說...

好以先達已經唔收機啦

匿名 說...

後門貨已經餵飽左先達友

匿名 說...

我終於Cut 晒所有AOS貨!都系抽下IFC 貨拎下coupon 算啦!

匿名 說...

我星期六都CUT晒10部啦, 不過今日有2部已收到,拎去ST放, $3950/部 , 又重又大舊...真係冇癮