Google Ad unit

今日DG Style賣iPhone4s

今日DG LifeStyle賣iPhone4s, 只收現金/EPS, 每人兩部
http://www.facebook.com/dglifestyle

為咗慶祝北角 DG Lifestyle Apple Premium Store 隆重開幕,由2月24至25號,我哋預備咗最新嘅 iPhone 4S 俾你!屆時一人每日限買兩部,先到先得。記得只係收現金呀!由於數量有限,如果買唔到要嘅颜色或型號,敬請原諒呀!
地址:香港北角英皇道334-336號地下
營業時間:11:00﹣21:30


鑑於呢兩日成日落雨,所以聽日至24號,我哋喺北角 DG Lifestyle 新店安排以派籌形式發售 iPhone 4S ,派籌時間由11:00開始,咁就唔使濕身啦!仲唔帶埋班 friend 一齊嚟買?
注意:我哋會跟據當時銷售情況再作出即時安排,不便之處,敬請原諒呀!

4 則留言:

匿名 說...

無得簽卡!又要開盒!無咩肉食!

匿名 說...

網上開賣!唔使去DG!

PGHK 說...

Two weeks delivery

匿名 說...

訂1條咪快LOR,好多都就出貨