Google Ad unit

iPhone 4 十錯

poor guy最鍾意反思, 個個都買iphone 4. 炒到天價, 但iphone 係味真係咁好?咁值得買 就等poor guy列出iphone 十大唔好的地方. 買之前大家參考下, 接受得到你味買O羅

1. 冇flash
2. 太貴
3. 太多人用
4. 冇FM收音機
5. 一年出一新款, 對客人太冇保障, 部機唔保值 (出年一月有iphone 4.5)
6. 用唔到3G視像同非iphone 3g視像傾計
7. microsim煩
8. 歌仔唔可以 機過機交換 syn file, 1 to many or many to many = 煩
9. sms冇draft 去 save,只能放係notes (唔夠 user friendly)
10. 錄音程式的files, backup出黎有難度 (唔夠 user friendly)
11. 沒得換電

--------------------------
其他唔知係唔係錯

steve jobs 太奸

搭MTR都可以上網聽收音機,攪到冇時間俾個人休息

缺中英文keyboard輸入中文

個mon太靚, 成日都想望太多體感game玩,

一玩就唔想放手夜晚訓覺,上左床仍然可以睇住美市, 攪到唔想熄機

唔知大家有乜意見??

1 則留言:

匿名 說...

5. 一年出一新款, 對客人太冇保障, 部機唔保值 (出年一月有iphone 4.5)

邊個話出年一月有 iphone 4.5 ? 我肯定無, 有都係 CDMA 版。

下一個版本應該係 下一年 七月。

一年出一新款有問題? 請列出邊間公司一年唔係出一個或者以上?

2. 太貴? 價值問題, 其實如果連 Plan 出 iPhone 唔係比起其他 Smartphone 貴咁多。 只不過其他跌價快所以有呢重感覺。