Google Ad unit

渣打白金卡送$500 coupon

渣打有時都幾大方, 而家申請白金卡, 兩個月內, 簽4千文, 就有500 文 pk coupon, 兩人同時申請送blue ray player. 不過作為小股東真係登佢旦心, 渣打會唔會蝕錢ga. 所以poor guy建意大家check清楚先好申請:

1. 你現時有否持有渣打信用卡?? click-a-count 都計

2. 十二個月之內有冇取消過渣打信用卡?

3. 頭兩個月, 每個月要簽2千, 千有迎新

4. 年薪夠唔夠40萬 , 是否"優質"客--借錢唔還個隻?? 渣打要求好高的

5. 係味準備簽200k錢卡數一年, 有冇諗住keep 10年以上?

6. 成為渣打卡戶後, 有冇諗住用佢的投資, 按揭, 保險, MPF, 借錢服務??

做唔到以上六點都唔好申請, 不過4-6係poor guy以股東立場老作的, 冇計股息對poor guy好重要








即日起至2010年8月31日,成功申請渣打白金信用卡,即可獲豁免首年年費,憑卡簽賬,更可獲贈以下精彩迎新禮品:
簽賬要求:於新卡開戶後首兩個月內,每月憑新卡簽賬滿港幣2,000元或以上(總簽賬額為港幣4,000元或以上)

簽賬要求:2人成功申請兩張主卡,於新卡開戶後首兩個月內,每位客戶每月憑新卡簽賬滿港幣3,000元或以上(每位客戶總簽賬額為港幣6,000元或以上)

# 美心飲食禮券是由香港美心集團發出。

須受有關條款及細則約束。請按此查詢推廣詳情。

7 則留言:

匿名 說...

其實佢送 $500 也不算太闊綽, 佢張安信都送$500 啦, 而且佢要求咁高, 又要35萬年薪, 都唔係咁易達標

匿名 說...

我申請左,我年薪差一萬都唔得,佢出左張金卡比我,我可唔可以唔要張金卡嫁?

PGHK 說...

有冇相同的迎新禮品?

匿名 說...

無,金卡乜禮品都無

匿名 說...

迎新禮品之條款列明“合資格之簽賬須獲發由銷售點終端機所列印之簽賬存根”,想問問,那些人手用筆刮卡的簽賬存根不算合資格的簽賬嗎?(如果這個不算,我就要特意另外再簽了...)謝謝您的解答!

PGHK 說...

果o的都叫有存跟, 當然計

匿名 說...

想問下渣打credit card而加係咪無左個「 CASHBACK 現金回贈」 啦? 打佢嘅24 小時登記熱線3607 8688 唔通嘅?

http://www.standardchartered.com.hk/cb/cardholder_doc/document/c_main_tc07.html