Google Ad unit

新股送禮宣傳上市

唔抽都有jetso羅

【明報專訊】即將招股嘅 兩隻新股——霸王集團及361度,都屬於內地消費類股份。作為消費股,產品一定係要接近大眾,故此兩隻新股上市前都有安排,讓香港市民可以接觸到公司產 品,引起市場注意。就好似霸王咁,依家就喺OK便利店,以買任何嘢加15蚊,就可以換購一支原價幾十蚊嘅洗頭水。

霸王洗頭水 15蚊OK有得換

小琴同事噚日去到杏花邨地鐵站OK便利店,買咗一包7蚊嘅香口膠,再加15蚊就換到一支容量有200毫升嘅「霸王中草藥修護洗髮露」,收銀姐姐話,呢支洗頭水超市原價要成40幾蚊,仲話市民換購嘅反應幾好,其他產品已經換晒,暫時冇得揀。

據了解,未來幾日便利店仲有得換購,但暫時未知換到幾時?但係,噚日嘅經驗係,唔係每間OK便利店都有得換,例如中環某啲分店就換唔到。

361度舊鞋換運動恤

而361度由上周六開始就喺旺角朗壕坊舉辦「以舊換新」嘅活動,噚日市民凡捐出一對運動鞋,即獲贈一件361度全新專業運動 Polo shirt。每天限量100件,每人限換一件,換完即止。此外,小琴亦喺街上見到,有的士車頂整咗隻361度嘅波鞋周街走。

沒有留言: