Google Ad unit

不忿評判嘲英文差矮又肥 港姐參賽者轟 TVB無禮

大家黎評下理, 無線決定正確ma?

港小姐一向標榜美貌與智慧並重,不過,在早前港姐面試過程中,佳麗質素頗為平庸。本報昨日接獲一封自稱是首輪面試佳麗 Lucy的英文投訴電郵,指面試當日評判態度欠佳,揚言「 hurt die me」,對此港姐統籌經理陳家揚連聲否認說:「絕對冇,公司一向最注重禮貌,可能個女仔入唔到圍有?唔開心啦。」

新一屆香港小姐於本月 20日進行首輪面試後,無?已從過百位面試者中挑選 31位參與日前舉行的第二輪面試,稍後無?會從中揀選入圍佳麗,聯同海外佳麗合共 10人於下月 11日跟傳媒見面。


首輪面試 5評判
雖然首輪面試已結束,但本報昨日卻接獲一封自稱是首輪面試佳麗 Lucy的英文投訴電郵,投訴當日面試時遭評判不禮貌對待,包括追問她為何參選港姐而不繼續讀書,又指她英文水準差及指其他佳麗看來又肥又矮,直指評判「 hurt die me」,及指大會「 young yao inch」、「 short yao inch」(後生又寸、矮又寸),認為無?遴選制度不公平。
當日為港姐擔任首輪面試評判者包括港姐統籌經理陳家揚、製作資源部總監樂易玲和經理李文湘、監製潘裕佳及形象監督陳惠英合共 5人。對於有佳麗投訴遭評判不禮貌對待,陳家揚昨在電話中否認說:「絕對冇,公司一向最注重禮貌,可能個女仔入唔到圍有?唔開心啦。」

http://hk.apple.nextmedia.com/images/apple-photos/apple/20090527/small/27ec2p2a.jpg
港姐第二輪面試已於日前舉行,不少參賽者以性感打扮應戰,但至昨日有自稱Lucy的面試佳麗投訴大會不公。

http://hk.apple.nextmedia.com/images/apple-photos/apple/20090527/small/27ec2p3a.jpg

樂易玲:問題普通
http://hk.apple.nextmedia.com/images/apple-photos/apple/20090527/small/27ec2p1a.jpg
6位星級名師日前替面試佳麗拍照,對她們的質素應瞭如指掌。

至於樂易玲也連聲否認,她昨日說:「首輪面試係每次 6個女仔一齊見評判,通常我?只係問一?好 general?問題,例如點解參選港姐或者係最滿意同最唔滿意自己身體邊?地方咁,睇?佢?反應同對答,可能?位參賽者唔係咁習慣,又或者係比較緊張。」
採訪:林妃

投訴信原文
我是 Lucy, I went to Miss Hong Kong first interview. Wah d judges very
not polite and not nice law. Today I see a megazine saying this year's
Girls so ugly. I saw many good and pretty girls there but they didn't
choose ja ma. Don't choose mei suen law but the judge in first
interview-- most very not polite to many young girls and to to me law. I
only 18 the judges ask me to"why join Miss HK go and why not study la u
only F7 ja wor how can fright with other wor." Also say my English bad…
hurt die me.
Ho La, other girl tell me la, she study in University ok ga dou but
little fat or short then the judge(woman) said " why you look fat or so
short!" wah ho hurt ga ma.
One girl is a博士 student ar very high level and very nice ga dou cant
get in second interview la. We think she will be in ga but she said no
law. You can search her pic and my pic to see la. She gum high level duo
ng dak, gum me ng duk duo rite gei but i think the whole choosing is not
fair law, choose model mei? young yao inch', high study level yao inch,
short yao inch… They onky choose rich girl law so bad.
We don't go and let them inch ga law if they need tall or high level
people then why not put in the application form lei.
Waste time!
dou ng fair gei!
u can email me if u want.
Lucy

Lucy昨日發電郵至本報,投訴參與港姐首輪面試時遭不禮貌待遇,原文中部份詞彙串錯,文法不對兼夾雜了不少港式英語,下文為本報中譯版。

中譯版
我係 Lucy,我去?港姐第一輪面試。嘩,?評判好冇禮貌好唔友善囉。今日我睇雜誌話今屆?女好樣衰,但我見到好多靚女,不過佢?唔揀咋嘛。唔選咪算囉,但第一輪面試??評判——大部份對?女仔同我都好冇禮貌囉。我得? 18歲,個評判問我點解要參加港姐而唔去讀書,話我中七咋喎點同其他女仔鬥喎。又話我?英文差……傷心死我呀。好啦,有個女仔同我講啦,佢讀大學, OK?都,但有?肥同矮,咁個評判(女人)就話:「點解你咁肥同咁矮!」嘩,好 hurt?嘛。
有個女仔讀緊博士,又高學歷又友善?,都入唔到第二輪面試啦。我?成班女仔覺得佢入到(第二輪面試)?,但佢話冇囉。你可以去搵佢?相同我?相睇睇啦。佢咁高學歷都唔得,咁我唔得都??,但我覺得成個遴選制度唔公平囉,選 model咩?年輕又寸、高學歷又寸、矮又寸……佢?淨係揀有錢女囉,曳到。
我?唔係去?度畀佢?寸?囉,如果佢?要生得高同高學歷?女仔,咁點解唔寫?申請表度呢。
?時間!都唔公平?!
鍾意就 email畀我啦。
Lucy

沒有留言: