Google Ad unit

舊文重溫 買賣外幣著數--免收差價

美國經濟差,之後仲會有7000億救市方案。美元都唔會好去邊,衰就衰在港元同美元掛拘。港元對其他貨幣都會好弱。加上利息又低。一有錢可以買外幣收息--希望財息賺收。


睇報價果陳你會發覺有兩個價1. 現鈔(bank note) 2. 電匯 (Telegraphic Transfer)
hsbc currency rate

例子:
Australian Dollar as at 14 Apr 2009 16:26 HKT
電匯 sell/buy 現鈔 sell/buy
5.61150/5.65450 5.60300/5.67950

現鈔永遠比電匯貴o的,當然銀行唔會做蝕本生意,羅現金成本永遠貴過打係簿仔度。有人會諗可唔可以用電匯價買貨,再用提取現金出黎? 又或者用存入現鈔再用電匯價賣比銀行?? 賺取差價

咁做法好多銀行都會收取一個差價 e.g . 0.25% 手續費,但係發現有間銀行唔收o呢個差價。
可能好多玩開外幣人都知。不過細眉細眼,o的人上落一兩個價位都賺返啦, 個0.25%有乜所謂呢? 但係我地既宗旨就係係慳得一文得一文。

呢間就係工銀亞洲,不過每日唔可以提多過1000美元,多過就照收返0.25%。如果想提現鈔,記住打電話落分行睇下有冇貨。

我們平時買入存戶口是電匯價,會平過現鈔價。如想去旅行前見匯價"令", 便一早買入, 收可以收一陣息先, 便用平d的電匯價, 到拿錢, 如每日小小拿d, 便免費。

同埋我發覺HSBC個價永遠都貴過一些細行(e.g 永亨,工銀等),個差價又闊o的。精明的大家識揀啦

1 則留言:

匿名 說...

永亨、豐明、大新係最好~如果係換外幣!