Google Ad unit

Poor Guy 精明投資系列(一)

Poor Guy一向注重smart spending and buying。 雖然係金融海潚,市場動盪,好多人對投資失去信心(呢個先係發圍的時候),但對一o的業務係香港,又少負債的上市公司影響應該較小,加上大陸又開放更多地方自由行,全力挺港。當然最重要係佢地現價低唔低買。

香港的地產收租股大致符合以上條件,睇地產股的內在價值,最簡單睇NAV/book value,以下o的公司價格(price)同價值(value)有大幅折讓,負債又小,業務係香港。

例如莊士手上一個倫敦廣場已經=市值,即係其他商場+子公司都係送的,所以呢幾日都爆升70%。又例如華人置業,負債得6%,手頭現金有一百億,仲有商場收租,而家可以用一文買三文野(即係一百文港紙可以買三百文百佳coupon),做緊三折清貨價。你話係味好低買好jetso??!!!!

table from hket

1 則留言:

poor guy hk 說...

華置動作多 惹私有化疑雲

華置(00127)近日動作多多,公司今日發出通告,表現已悉數沽售所有股票投資,令截至去年底的全年業績錄得36.5億元投資收益。據聯交所資料顯示,大股東兼主席劉鑾雄,斥資約2700萬元,於上周二(12月30日)以每股8.888元,增持公司304萬股股份,令其持股量增加至67.95%。

上月中,一度狙擊華置的對沖基金 TCI 最終「投降」,不惜損手4億元將原先向大股東劉鑾雄家族購入的股份悉數售回劉鑾雄。劉鑾雄斥資逾10億元,相當於每股6元,購入TCI持有約1.7286億股華置股份。


翻查資料,華置於去年已多次回購公司股份。在市況低迷的情況下,市場憧憬大股東劉鑾雄會提出私有化。截至去年6月底止中期報告,華置的負債比率僅19.1%,但手持現金超過95億元。再者,華置的街貨不多,大股東要提出私有化亦不會太難。

華置今日收市報8.72元,跌不足1%。