Google Ad unit

PGHK報料熱線 - 徵求聖誕大餐優惠

又到聖誕啦,大家準備佐味,會去邊度食大餐??

Poor Guy Blog新主題, 徵求 - 聖誕大餐/聖誕優惠資料! 如各位知道邊一區聖誕大餐係好好味又好抵的, 歡迎大家報料!

希望大家如見到任何著數都可以係度放心報料,任何報料都冇任歡迎,只要打落意見一欄 大家都可以見到好快見到,又或者直接可以send email俾我地(ibmbea@gmail.com)

我地Poorguy亦都歡迎不同的店主 / 朋友 / Blog主商討任何對大家有Jetso的合作計劃!
只要我地幫到手, 我地一定樂於和大家商討 & 合作! 大家可以幫幫手! (^.^)

14 則留言:

ksec 說...

如果有問題 lei?

之前 Citibank 貸款既每月還款可以用 Credit Card 還當簽賬,

HSBC 可以嗎?

PGHK 說...

有什麼問題即管問,我都想多些討論..

citibank 可以不等於hsbc 可以...

波波 說...

請問個熱線(Hotline)電話幾多號?

錢徒 - 1 說...

你真係打比我地?
每6秒6毫!
網上留言免費^_^

Unknown 說...

經網上PPS買UA全線戲票免手續費

more info:
http://img.pixonline.fr/48fed905514ab.jpg

enjoy^_^

PGHK 說...

感謝網友cliff 報料:而家係ok便利店用提款卡開pps新戶口,送百事可樂一罐($5.8)

ksec 說...

想搵 PoorGuy 幫手,
之前講過話原來所有 Credit Card 都可以 用一間銀行 AutoPay。

但係我 Search 咗好耐, 都搵唔到 網上 Application 或者 PDF,

我有城 10 張 Card, 每間銀行打去問或者行去問都好麻煩。

PoorGuy 知道邊度拎到呢D Information ma?

ksec 說...

仲有想問,

我發現原來 Credit Card 既額, 每一個人都有一個總信用額, 對於你申請其他卡同 貸款 會有關係,

我想 Lower 個 Limit, 有D 咩野快既方法 ar?

錢徒 - 1 說...

我會建議你send email through ebanking去各間銀行

叫佢地主動聯絡你 & request減低credit limit

HSBC, AIG, 渣打group and DBS我都可以用ebanking req / send email request降低credit limit.

我平時問野都係用ebanking的email居多,唔想打去hotline等咁耐!

Dipsy 說...

東亞咭及永隆咭在荃灣英皇娛樂廣場做 Roadshow,有風扇,旅行喼,電飯煲或 $100 超市禮劵等,做到今個星期五 (31/10)!

錢徒 - 1 說...

fw from 網友Chris的寶貴意見:
深水埗 松記糖水 好味道 --
總店:深水埗元州街162-188號天悅廣場CB5鋪(美居中心麥當勞對面)
分店: 油麻地吳松街21號地下(星期日休息)
食了十多年, 始終最好吃!!!!

PGHK 說...

網友parking car提供
因為經過golden computer..可以去下

DREYER'S 雲呢拿雪糕30 OZ HK$29.90 (parknshop $40)
Pringles 筒裝原味薯片 HK$7.90 (parknshop $12)
金象 泰國米8KG $69.9 (parknshop 79.9)


家興超級市場
深水埗 鴨寮街176-180號新北河大樓一樓

Unknown 說...

深水步松記當然平靚正了,不過近兩年水準下降。
可以試下九龍地金滿堂,貴係貴少少,不過冰凍甜品好多款式:
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=14141

Unknown 說...

漏左講兩樣 C9 野:
去加DUCK士油站便利店買日版一丁 @$30/5包裝;日版萬字豉油一公升 @ $32。超市賣大埔版一丁 "特價" 都要 $3.7,同埋麵質差好多;萬字超市價 $4X。