Google Ad unit

渣打張click-a-count 真係唔錯


外型幾形, 黑色代表專貴
其實佢係普通一張信用卡加埋個saving account..
以前如果有saving account, 銀行會問你加唔加落去張信用卡度, 而家一出就有曬兩個戶口--方便。
又岩我地o的唔鍾意去櫃位的人,其實去乜鬼呀,入cheque,存錢, 羅錢都可以係機度攪添....
轉錢咪係ebanking 攪羅...加埋用以上咁多服務都有積分,儲夠分又有HK$100回贈,仲要連續4季都有,即係可以玩足一年。

回贈又會入落saving account 當錢洗.... 將幾樣已有服務加埋一齊做件新產品, 真係高招。


最簡單儲分方法=轉錢俾人 or me... my account : 10-xxxxxxxxxx

10 則留言:

ksec 說...

我今日收到張 Card la, 真係幾靚仔。難得你 Post 呢個 Topic 出黎, 我就有好多因為 Click a count 而出現既問題.

1. Click a count 張 Credit Card 係唔係好多 Standard Chartered 既 Promo 都唔用得。 我見好多人係討論區話 有D Promo 無, Fortress 個 Promo 都唔用得。 但係我睇 T&C 無寫個話 Click a count Titanimum card 唔用得 ga wow.
PoorGuy 可以 Confirm 一下嗎?

2. 就係因為 Click a count 所以我想張我而家係 HSBC D 錢轉哂去 SC, 我想問可以出一個 Post 講關於銀行轉錢嗎? 例如
恒生 轉 錢去 HSBC 係唔係同一日 ? 有無唔同銀行轉賬限額 50, 000 ?
銀聯 轉 銀聯 係唔係 Same Day?
( 例如 揸打 傳去 中銀 )
如果上面兩個答案唔係既話, 咁要幾耐?
轉錢係唔係有費用, 有無辦法免費?

gok 說...

1.開多個支票戶口咪唔駛煩轉錢要比$.

2.Click Account係ebanking會唔會SHOW住係Click Account?

PGHK 說...

回應 gogook,
1. 要transfer 去pre-registered third party account 先有分
2. ebanking 會show 曬所有accounts balance. saving, current, credit card. 冇ebanking 快o的用電話密碼登記。

PGHK 說...

回應 gogook,
1. 要transfer 去pre-registered third party account 先有分
2. ebanking 會show 曬所有accounts balance. saving, current, credit card. 冇ebanking 快o的用電話密碼登記。

gok 說...

開戶個時個靓女姐姐同我講過話,
PROMOTIONPERIOD去到十月尾,
網上誇行轉帳免費,
不過我又揾唔到相關T&C.

另回POORGUY:我係渣打開左好多個ACCOUNT(fixed, dream acc)
所以上網唔見有寫住CLICKACCOUNT,
又未收到TITANIUM,
唔知個ACC READY未.

ksec 說...

網上誇行轉帳免費, 係 講跟 Standard Chartered?

Ho 說...

Hi pghk, Is it true that we can transfer some money to you and back for the cash rebate (For Once)?
All my friends does not have Standard Chartered account.......

PGHK 說...

ckho,
u can transfer $$$ to other bank without fee till 31/10.

scb轉其他行暫時免收, 有寫明至10月31日, 但其他收款行一樣最少收10元. scb轉自己行便不會收

Ho 說...

Tks! Then I can transfer it my friend @ HSBC~~

One more question... I've noticed that there is "商戶名稱 - 銀通會員銀行信用卡" in "轉賬及繳費" section, that means I can use SCB Credit Card to pay for other Credit Card Bills? Do u know if any charges for this? Thanks

wwxx01 說...

不要用click-a-count信用卡支付銀通會員銀行信用卡

又一次證明渣打唔係一間老實既銀行,每一次支付除左當現金支付要收55蚊外仲要收利息,需然有備註但係放係支付欄就讓人容易中計。