Google Ad unit

退休理財計算機 EXCEL

自製退休理財計算機 (in excel, not made by me...hehe)

只要輸入一些基本的資料, 如每年收入, 年齡, 退休年期, 退休年齡等便可以計算到到往後每年資金、開支和回報的預測變化, 其後excel亦會有數幅graph,用意是把上述數字圖像化。

同時實際數據頁中會記錄下每年回報及開支,便可將預測數據與實際情況作比較,當現實與預測出現明顯差距時,便得在生活及投資上作出調整‧

其實呢個理財計算機係<<經濟日報 - 投資理財>>的陸柏勤整和send比我的 (以前佢係專欄寫可以問佢拎的), 之後佢email左呢個計算機比我, 現在公諸同好, 希望大家有需要時可以使用呢個計算機, 幫大家好好策劃退休的計劃和所需! 謹此謝謝Otto Luk! ^.^

請去呢度下載 or
http://www.xun6.com/file/2EF7BA241/

p.s. 請注意....此計算機謹供各位私人用途...^.^

1 則留言:

匿名 說...

個Excel等二張Sheet計算程式是錯,試想想投資回報%大過支出%,理論上是不會出現負資產的表現!但是正正出現這一點,即是話在設定程式中,跟現實期望有出入時,好可能程式犯上謀個程度上的錯誤!