Google Ad unit

LG洗衣機性價比高

用佐lg一年多,唔錯,洗衣又快又靜,希望會耐用。聽講門扣好易壞。

佢地直駒又有新功能。

https://www.hk01.com/%E6%95%B8%E7%A2%BC%E7%94%9F%E6%B4%BB/771094/

2/2021

最近多了在家工作,而且是開放式廚房,天天洗衫,用佐四年的金章愈來愈口曹,也影響聽歌。

看網上介紹,在buildinpro買了部LG直驅款-$3459(cash,網上門市同價。),豐擇$41XX,剛裝好,用佐陣,比金章靜好多。脫水靜及穩定, 唔震。PG未用過miele, 但最平款式成惠$8800, LG機PG已收貨,有興趣可考慮,唔知耐用嗎?可能二年貨仔,正好過保養,上網登記多三個月。

不過PG小小後悔簡佐薄機, 因為直驅關係, 摩打在後面, 所以洗衣空間比同樣的傳統同KG款少20%。

https://www.builtinpro.hk/ builtinpro提供會員計劃, 可先行在網上登記, 才購買, 會員可賺取pro dollars當錢洗,$200=$1 pro dollar. 登記可用PG-ID 241810作為推薦碼,在推薦人編號欄填-241810便可。



在北角同上海街都有門市.職員唔會主動介紹產品, 最好做定功課,需要招呼,百記豐擇吧。

網上評價不錯.LG 代理送貨同安裝很好,送貨用wts提醒-先進。好過金章代理[大X]。



沒有留言: