Google Ad unit

八仔自動增值額外優惠

回應網友:

同上次條款有分別, 已開AAVS的客戶應該食唔到, 不過PGHK都會登記

http://pghk.blogspot.com/2011/05/blog-post_8226.html
"#此推廣優惠不適用於轉換自動增值服務賬戶、更改自動增值金額及重新啟動自動增值賬戶功能的申請"

http://www.octopus.com.hk/latest-promotions/aavsMar12/tc/index.html

今次:"* 「合資格的八達通」指任何於2012年3月4日或以前從未辦理自動增值的八達通卡或產品。所有有關轉換自動增值服務賬戶、更改自動增值金額、重新啟動自動增值功能及/或銀行發行版八達通(根據八達通發卡條款(不時修訂)所定義)的續期新卡及或補發卡之申請均不符合本推廣資格。"

食埋安信+呢個= +$200

成功申請八達通自動增值服務,送八達通PC閱卡機,隨時CHECK數話咁易。

由2012年3月5日至6月4日,成功為合資格八達通*申請八達通自動增值服務並致電熱線2266 2338完成推廣登記,及於2012年7月4日或之前成功自動增值一次,可獲贈八達通PC閱卡機或HK$100超市禮券!選擇八達通PC閱卡機,讓您可於網上即時查閱最近10次八達通交易紀錄及餘額,從此check數不再受時地限制!請即把握良機,盡享自動增值的好處:
  • 不需排隊增值
  • 專享報失服務
  • 賺取銀行卡/信用卡積分/優惠

12 則留言:

匿名 說...

我申請安信時已申請埋自動增值了...即呢個promotion 唔岩我用....除非我再出多張8達通,再經呢個電話申請自動增值,right?

PGHK 說...

一人三個quota aavs ,開張新卡再食呢個優惠吧

匿名 說...

PG兄,如果拿第4張卡申請AAVS係唔係會申請失敗ga?同埋DBS果張又算唔算用左一個quota呢?

PGHK 說...

Over三張緊係俾人reject 不過citibank / dbs唔計入呢三個quota入面

匿名 說...

因為轉換銀行aavs食唔到呢$100coupon,所以我想問取消左第一張之後登記第四張得唔得嗎?

PGHK 說...

取消味free返個quota 買張新卡就是新開始

匿名 說...

對上嗰次八達通自動增值promo送$100coupon,我又係開張新卡食個優惠,但係唔知點解最後收唔到coupon,反而從來無申請過自動增值嘅屋企人就收到... ...可能我當中個過程出左錯,因爲撞啱嗰排太忙無時間理,到後來發現已經時隔太耐...

Vins Wan 說...

正喎, 我想要部八達通PC閱卡機

PGHK 說...

我就唔要啦,係mtr都有得check

匿名 說...

上之個優惠係唔同,講明從未申請過自動增值既人,所以你新卡都沒有囉

匿名 說...

上次個promotion唔係都係“從未辦理自動增值的八達通卡或產品”咩?

PGHK 說...

check返冇咁寫.