Google Ad unit

爽人物:20歲 i 字炒家日賺40萬

iPhone 4S炒風不再,但對於20歲的阿Ken來說,每日都是炒機日。他是旺角先達廣場最年輕i字(iPhone、iPad)炒家,四個月前,原本在專業進修學院讀工商管理的他,寧願停學,都要進駐先達三樓開手機店;4S開售時,試過日賺40萬,「來得先達,邊個唔想搵快錢?」熱潮過後,每月捱二萬月租,阿Ken冇有怕。

一大堆現金在枱面,阿Ken卻淡然說冇晒感覺。

旺角先達,是手機炒賣的集散地,商場只有三層,手機店佔了大半,阿Ken開的「瑪亞科技」,位於三樓。
「iPhone 4S,仲收唔收?」有人拿著手機問價,正在數錢的阿Ken,二話不說就問幾多部,有殺錯,無放過!「頭一浸最好賺,每部執至少六、七百,依家每部4S執一、二百,好在我哋量多,一日幾百部上落,密食當三番。」阿Ken是先達「新手」,四個月前進駐,「呢度有十幾個批發商,要做到大生意,唔喺呢度插旗唔得!」


「收買佬」專做內地生意

讀書時代,阿Ken和很多同學一樣,排隊做小買賣,「嗰時喺荃灣幫阿婆收咗兩部iPad,賺咗一千,嗰心紅晒。嗰時只有一、兩萬積蓄,加埋簽咗三、四萬咭數,諗住本多啲,賺多啲!」他後來索性轉做「收買佬」,以日租五百元成本,租用客貨車在旺角街頭收機,專攻iPad、iPhone,又在網上討論區留言,公開聯絡電話,甚至內地手機號碼,擺明做內地人生意。
「我八成客都係內地人,佢哋隨身至少都有一百幾十萬cash」。採訪當日,就有大堆「金牛」堆在枱面。記者見到嘩然,他就淡淡然說:「做耐咗,冇晒感覺。」
炒賣致富,不單是先達精神,怕且還是香港精神吧?「等iPhone 5出,就可以再大炒!」信心十足的阿Ken說。

沒有留言: