Google Ad unit

百佳惠康新春大掠水?

不過咁,加埋O的信用卡10-15% rebate又唔係果個價,大形超市當然要考慮埋呢一點(例如係百佳買24粒裝金莎超過$400(6x75), 就有10% rebate, 拉云都係$67.5) 平過家興,方便過教協,所以唔用卡真係笨, 最好去埋萬O,Wastons,Seven格價
http://www.hangseng.com/cms/emkt/pmo/grp05/p23/eng/index.html

http://www.wellcome.com.hk/zh_tw/offers_new.html

Master Card 信用卡 即減$60

顧客於惠康以MasterCard信用卡簽賬滿港幣$500或以上,即減$60(以單一簽賬計算)。
推廣期:由2011年12月5日至2012年2月2日(包括首尾,以交易日計算)之星期一至四。每位顧客每日只可享用此折扣1次。

http://www.standardchartered.com.hk/promo/credit-cards/pns_watsons/en/index.html


【本報訊】很快便到農曆新年,市民忙於辦年貨。本報抽取 12款最受市民歡迎的賀年禮品,發現百佳、惠康兩大超市今年的售價較去年市場同期普遍貴一成,個別貨品的價格剛在一周內加一成。部份食品代理商透露今年無加價,揭露大超市涉藉節日抬價掠水。記者:張岳弢、李凱琳

記者昨日比較了百佳、惠康及街坊超市包括家興、教協和價真棧 12款賀年禮品的價錢,當中兩大超市明顯較其他小型超市貴一截。以 24粒裝的金莎朱古力為例,百佳、惠康同樣售 74.9元一盒,在家興只賣 72.9元,而在教協更只要 66元。記者在價真棧找到 25粒裝同類貨品,更只要 52元,平逾三成。
樂家杏仁糖亦有同樣情況, 600克裝在惠康、百佳賣 135元,家興以略平的 133.5元出售,而在價真棧,份量更多的 822克裝只售 106元,更平超過四成。不過,記者昨到價真棧銅鑼灣分店了解時,店員指兩款產品已賣斷市,暫未知何時返貨。

價錢同樣比兩大超市略平的家興,其老闆王重家坦言,近日曾多次被供應商要求跟隨兩大超市加價,但他堅拒,依舊以「良心價」賣貨,獲不少市民擁戴。「呢排特別多客遠道揸車入嚟,一箱箱入貨(賀年禮品)。我哋係賺正常利錢,唔會再加,總之各有各做!」
根 據本報比較, 12款賀年禮品中,以積及克力架餅禮罐 800克加幅最驚人,去年農曆年前,超市賣 45.9元,但今年便逾 59元,加幅約三成;就算買 2罐亦要 105元,即要 52.5元一罐。其他貨品如丹麥藍罐曲奇餅、瑞士糖、壽桃牌鮑魚麵禮盒裝等都較去年同期錄得約一成至逾兩成的加幅(見表)。

朱古力佳節後平一截

個別應節禮品的價格更不時出現離奇波動,以蜜思精選特級牛奶巧克力 400克裝為例,消委會數據顯示,該產品過去一周在百佳便由最平賣 75元,突勁升至最貴 82.5元,波幅約一成;吉之島在聖誕前以 82.5元出售,但聖誕一過便跌至 74.2元,除夕前又回升;該貨品去年 1月 18日在市面普遍只賣 64.9元。另一款 24粒裝金莎朱古力在去年農曆年前最便宜 4盒要 259元,即平均每盒 64.75元,但農曆年後 2盒只要 125元,即平均每盒 62.5元。
就賀年禮品在節日前後價格出現變動,雖然各代理均不願透露貨品批發價,但有個別代理私下表示貨品多年來都無加價,礙於合約精神,不能干涉零售商定價準則。

沒有留言: