Google Ad unit

慳錢勿怕煩

幾百文都幾小兒科下.

撰文:活力先生
欄名:關人馬事

二○一二年,汝曾被警告,兵凶戰危,大家準備勒實褲頭,學習咬緊牙關過寒冬。

八十年代,我阿活正值黃金年代,心態及實質上皆明天會更好。移民加拿大,覺得當地人非常 cheap,竟然十之八九公餘掛住剪 coupon,又日日夜夜猛吼超市及大公司減價,部署瘋狂掃貨,儲於屋內慢慢用。

隨着年紀漸長,小弟開始領略,一個國家、一個城市、一間公司,以至一個家庭一個人,皆花無百日紅。故此,中學時所唸兩句,日日浮現腦海 —— 常將有日思無日、莫待無時思有時。

小弟學習石鏡泉老師,早已返璞歸真,戒掉無謂及炫耀式消費(嘻嘻,我倆皆唔使靠咁而曬也!)實行最慳錢生活模式。

講明,學習慳錢,並不等於唔掂,而係:第一、令自己活在安全綫上;第二、有剩,捐出去幫人更好。

慳錢之道包括:

一、剪 coupon —— 係呀,以前我笑人,如今自己親手做。剪張 coupon,早餐慳兩蚊,正!

二、晚上七點鐘買餸 —— 收檔前,所有魚肉菜檔必定大傾銷,平正常價三分之一!

三、戰勝超市 —— 熟讀所有必需品價格,只於大減價時入貨,平時靜如止水。呢方面,我最精於研究啤酒、汽水、紅酒價格變動。

做齊上述三點,每月少支出幾百蚊計。

記住,慳錢一定比較煩,執生啦!

1 則留言:

JIMillim 說...

唔好睇少加拿大人好似很慳家、窮
人地都有段風光過既日子, 再者又係工業國之一, 科技實力強勁