Google Ad unit

Smartone全新家+電話--額外一百文Coupon

經PGHK介紹上台,額外一百文超市禮券, 有興趣請email ibmbea@gmail.com

上台送電話, 留言信箱, 飛線, 仲可以周圍令出街用(不過唔包一定收到, 屋企一定冇問題)
http://www.homephoneplus.com/jsp/price_plan/tchinese/rateplan.jsp

基 本 計 劃
$59
全 數 碼 電 話 主 機
機 身 顏 色 :
全 套 增 值 服 務 : 留 言 錄 音 、 來 電 轉 駁 、來 電 顯 示 、 來 電 待 接 及 電 話 會 議
緊 急 援 助 服 務 , 即 時 緊 急 連 繫 , 由 專 人 聯 絡 救 護 服 務 , 緊 急 通 知 預 定 聯 絡 人 , 甚 至 喺 醫 護 人 員 到 達 前 傳 送 醫 療 記 錄 , 全 部 辦 妥 唔 駛 憂 。

• 免 費 打 VoIP Calls 至 海 外 , 雙 方 都 免 費

家 居 助 理 , 24 小 時 專 人 接 聽 , 即 時 提 供 所 需 電 話 資 料

來 電 管 家 服 務 , 阻 截 滋 擾 來 電 , 讓 你 時 時 好 心 情

‧家+電話 - 基本計劃月費$59及須簽約24個月,客戶並須預繳$300,

費用將直接從預繳款項中扣除

‧HelpNow - 月費$28及須簽約24個月

‧來電管家 - 月費$15及須簽約24個月‧受其他有關條款及細則約束

全新無線固網電話服務,點止科技化,仲好人性化!


一個紅色掣,即時緊急連繫HelpNow服務,仲搵埋家居助理幫手!一切,只為助您做到多o的、精采多o的、成就自己多o的。

HelpNow - 撳一撳紅色掣,立即幫您連繫緊急援助服務,由專人聯絡救護服務,緊急通知您的預定聯絡人,甚至在醫護人員到達您屋企前傳送醫療記錄。

家居助理 - 有專人24小時接聽,幫您搵家居支援服務,包括家居事務、專業洗衣、汽車維修及清潔、寵物護理、交通、消閒、訂購服務、飲食及常用電話。

網絡電話功能 - 畀您用家+電話,唔使用電腦或接駁寬頻,都可打免費網上電話去世界各地已連接寬頻的電腦或智能手機!海外親友亦可透過連接寬頻的電腦或智能手機免費打畀您。

來電管家 - 有效阻截滋擾來電接通您的電話,與其他客戶一齊建立滋擾來電名單,阻截成效更大。來電管家仲畀您按自己需要建立個人名單,更靈活控制接入來電,只接通必聽號碼或拒接指定的號碼。

即刻登記家+電話,享用以上特設功能。只需月費$59,已包括我們即買即用全數碼無線家居電話。仲包埋全套增值服務︰留言錄音、來電轉駁、來電顯示、來電待接同電話會議,全部免費。今日就到我們任何一間門市出機!

PriorityPlus

5 則留言:

匿名 說...

Any update plan for PCCW fixed line renewal ? Heard that there was some discussion of $34/m plan for non public housing estate users. Is it still valid ?

PGHK 說...

筆者剛好快約滿 , update 下先。
約滿前3個月, 電盈打電話來問我續不續約 , 我說如果有平 plan 就續 , 佢就話俾$54/month給我 , 我追問他有沒有$34/month的 plan , 佢堅稱無 , 咁我當然無同佢續。
滿約前一個月 , 收到電盈的信 , 說我的電話一個月後夠期 , 不續約便要收正價月費($110/month) , 於是我打信上的電話 , 同佢講我要 cut , 佢問我點解 , 我話貴 , 佢又流一個拉渾$44/month的plan 給我 , 我說超過$40蚊的我也不會考慮 , 他說公司並沒有那麼平的plan , 我死不妥協 , 照cut , 問佢拿 cut form。
Cut form 要在滿約前一個月寄出 , 要問佢先講 , 欽人。寄出後一個星期 , PCCW 的 sales 六點幾打電話給我 , 話cut 電話前要核對資料(當時心想難道不留我?) , 核對完後他才問我為何cut , 我就太貴 , 多過$40完不會考慮 , 他說$44/month只差4蚊 , 不停勸我但也不為所動 , 總之無低過$40就 cut ! 然後佢dead air 幾秒 , 說都有既…
18個月約... 月費$110
包CALL WAITING & CALL DISPLAY
9個月全免... 9個月回贈$22
再送$180惠康
平均$34/Month
看來他們是有一套守則要跟 , 未到最後是不能流出平plan , 有電話錄音他們也不敢亂來。另外如果各位brother 有朋友或親戚用緊$34/month plan , 打去話話cut 的時候脆把電話號碼講佢聽 , 說為什麼依個電話有平plan 我無 , 佢會先check 下 , 如果屬實應該連cut form 都唔駛。
2011年10月19日下午06:42:00

匿名 說...

請問有無數碼通家+電話續約plan?數碼通打過來話續約$55個月,仲貴過問樓下pccw街霸新裝$45一個月。

PGHK 說...

乜都貴曬, pccw send cut form 打黎都係$66 / month.

唔用啦. 轉台用和記吧, 不過唔係道道有port位

http://www.threebb.com.hk/chi/res_phone_line.html

匿名 說...

和記係平d喎,正