Google Ad unit

邊睇邊笑...Samsung Galaxy SL I9003

pghk都用緊, 又ok wor.
fwd
"正所謂愛之深...恨之切...i9003呢部機可能係我最後一部幫襯三叔既手機, 當初買佢既時侯都已經知道佢只係i9000同i9100之間既一個過客, 我從來都冇期望過佢會俾前作更出色, 我既要求真係好低, 只要"唔壞" 就ok了! , 我唔明點解上天連一個咁小既心願都唔可以滿足下我 !! 我買左佢返黎已經4個月, 真真正正用佢既時間只係得兩個月! 問我點解? 我都想知點解! 點解部電話可以一日reboot幾次? 點解有來電果陣掃極都接唔到個call? 點解會成日程式異常終止? 點解個喇叭會冇左聲? 點解只係用左兩個星期就要拎返去又換mon又換底板又換乜換物? 維修完果陣都知有D唔對路架喇! 因為整完之後個CS同我講:「你試用幾日先,如果有問題再拎返黎!」, 結果.....整完第三日....又黎料.....我相信o係三星cs counter做既員工都已經知道咩事, 所以有呢個方式暗示我地好快又會見面.....唉...用左呢部電話咁耐就煩惱足咁耐....我想同大家講如果你地以後想買Samsung機, 千奇一定絕對不可以買旗艦機以外既型號, 否則後悔莫及呀!!! 家明絕筆..."

XDDDDDDD

沒有留言: