Google Ad unit

文革連教條 :

* 五區龜投..公我贏...字你輸
* 我要有權選班主任;我要有權選煩帝肛教終; 我要有權選主椰蘇
* 吶喊...咆哮就代表真理...喊打喊殺就等如民主
* 為拉龜蛋落台..而選廢柴上台..
* 外國人抄襲..就即係"改良"..中國人"改良"..就等同"抄襲"
* 政府唔派錢!? 何不民主糜?
* 沒有(信徒們)抗爭..(真民主)那有錢搵..
* 無民主,無民生;有民主,有豬肉分;有普選,無窮人
* 天下烏鴉一樣黑..民主可選白烏鴉..
* 有民主..無天災; 無民主..遭天譴..
* 鬼叫你窮呀..怨政府啦..
* 我(把口)民主..支持其他人去流血..
* (別人的)頭可斷,(別人的)血可流,鬼佬條L 一定含
* 贏錢要當自己股神....蝕錢就政府無能!!!
* 謾罵與恥笑是民主的精粹..打砸搶殺燒是民主的基礎
* 派福利同時大叫減稅..
* 順我者(民主)..逆我者(打壓民主)..
* 公民抗命大L 晒
* 還富於(蠻)民..共產納稅人
* 民主識飛天..信者得永生..
* 選擇性人權..忽然地民主..突然唔自由..
* 凡以民主為神的..那個是全對的..
* 中國的屎特別臭; 西方的屎是美食!!
* 支持有選舉的權利..反對加(我)稅的義務..

沒有留言: