Google Ad unit

我講故事~你要聽 03122009

我公司有位其人異仕, d笑話多到.......就講其中一單

##########################################################
某日....阿異仕要交一份 excel report 比阿秘書仔
大概係一頁紙既 report, 入邊有一個 2 x 1? 左右既 excel table
最下個格係兩格係個 sum up 同 avg 既 result
以下就係佢既對話啦..

異仕:"拿呢份就係啦~" (比份 hardcopy 出黎)
秘書仔:"哦~ 唔該晒! 不過妳可唔可以 e 多份 softcopy 比我呀"
異仕:"ok~"
秘書仔就返埋位睇下份野....點知發現個 avg 係錯既....咁佢就好奇怪...excel 都會計錯啦
咁秘書仔就等埋份 excel file, 先再 chk 下係咩錯...
點知佢打開個 file.....冇 formula 既?
佢就好奇怪~ 走去問下阿異仕

秘書仔:"er~~~ 個數好似錯喎...個 avg 唔岩喎~"
異仕:"冇理由呀!" (說時遲, 那時快~ 異仕就係櫃桶囉左個計數機出黎, 一個一個數篤啦)

異仕:"哎呀~ 原來加漏左個數~ 咁個 total 都應該係錯左啦, 我改過比妳啦"
秘書仔:(頂.....total 都要用計數機.....連 excel 加數都唔識.........)

3 則留言:

悟樂 說...

一尐都唔出奇...

我公司大把~~~!!!

悟樂 說...

Re Cemi,

我大你少少, 唔好講3 line, 電話留言... 飛線等都唔識...

悟樂 說...

Printer 唔識已經唔係乜新鮮事來了.....