Google Ad unit

我講故事~你要聽 27112009

我公司有位其人異仕, d笑話多到.......就講其中一單

##########################################################
(中午時間, 又係電話響)
異仕:"喂~ 我有個 file del 左, 我想搵返呀"
我:"哦~ 如果妳 del 左個 file , 可以去 trash bin 度搵返嫁喎"
異仕:(好寸咁講)"搵左啦~ 冇呀~ 搵到唔駛搵你啦"
我:(&*#^&^$*&^$#*#^*)"我過黎睇下先"
(再 chk chk 佢部機, 個 trash bin 係吉既)
我:"妳 del 左個 file 之後, 係唔係 empty 左個 trash bin 呀"
異仕:"係掛~ 唔知呀~(開始賴啦) 你快d搵返個 file 出黎啦~ 我趕住要呀"
我:"咁要同妳掃 hdd 先知搵唔搵得返出黎喎~ 不過可以要停機, 拆隻 hdd 出黎掃喎"
異仕:"下?! 你地冇做 backup 既咩"
我:"有~第一我地做 backup 係每晚做一次, lunch hour 係唔會做; 第二, 我地做
backup 係 file server 做, 唔係做每個人部機"
異仕:"點解呀~咁如果我部機d野唔見左咁點呀"
我:"我地放個 file server 既目的咪就係比妳地放d file 上去囉, 唔係叫妳儲晒係部機呀!"
異仕:"...........(又發爛)....咁點呀...我而家要用呀"
我:"咁妳自己 del 左個 file , trash bin 都 empty 埋. 唯一個方法係拆出黎做
restore 咋喎~不過要幾個鐘啦最少"
異仕:"....咁.......我再睇下點先啦"

(咁就走左去啦.)
冇耐就...
(CFO 來電~ )
CFO :"入一入黎我房"
我 :"OK"

CFO:"究竟發生咩事?"
(原來有人插我地冇做 BACKUP)
我: (咁我就講返成件事既前前後後, 同 BACKUP 原因啦)

(個 CFO 係一個明事理既人, 而且好早都知呢個異仕既能耐. 所以我冇擔心)

CFO:"咁好合理丫, 佢地 IT 已經盡力量做到應該做既野. 妳究竟個個咩 FILE 黎嫁~
咁重要"
異仕:"呀.......咪咩咩咩份 MEMO 囉..."
CFO:"咁個份 MEMO 最多都係一頁"
異仕:"咁有咩理由 DEL 左就囉唔返嫁"
我:"但係妳連 TRASH BIN 都 EMPTY 埋嘛"
異仕:"咁..........................點解唔問多我幾次係唔係真係 DEL 先 DEL 丫"
我: (O 咀)" 咁個 OS 係冇得 SET 要問妳幾多次, 妳要答足某個次數, 先真係 DEL 嘛"
(忍笑中)
CFO: (忍笑中)
異仕:"咁佢要好確實咁知道, 我真係要 DEL 個文件先真係 DEL 嘛. 咁我聽日D文件如果又係咁, 咁點算呀?"
我:(忍唔住爆左句)"如果我可以做到一個 BACKUP SYSTEM , 係可以 BACKUP 定聽日既交件的話. 我而家唔應該係度答妳問題啦"

-完-

4 則留言:

Vins Wan 說...

其實真係有好多呢D奇人異士, 成日當電腦, IT係萬能, 實做到佢心意, 做唔到佢心意又話呢樣話果樣, 我都領教過唔少! 點先可以教育D人, 其實一個SYSTEM, 雖然要USER FRIENDLY, 但就唔到全世界人, USER有時候都要遷就!

PGHK 說...

多o的training, 新system 上之前最好有o的training 介紹下個system new features, traino的superuser 等佢地train 下自己department 同事,

在分level support, first level 云business 人做support 如果真係system 問題在云technical 人support.

kenfan 說...

下次你問佢, 使唔使backup定佢個人腦, 以防佢老人痴呆

ksec 說...

都講明係異仕 la... Train 唔到 ga la.

等於我老豆, 成日問點解部電腦唔識讀佢個腦諗咩野, 要佢 又 Right Click 又 Left Click.... 成日 Click 錯。

所以有時唔好話 蘋果電腦錯。 因為一個 Click 真係對超級白痴用家好重要。

所以我覺得, 係 IT 上, 所有電腦 未來應該行 Thin Client / Cloud Computing。 所有 File 係唔會 Store 係 部電腦到, 容易 Backup 又容易 Recover。 以前就話 Thin Client 唔夠 Powerful, Network 唔夠快, 而家呢D Limit 都差唔多無哂。