Google Ad unit

上廣州記住坐直通車

要坐火車上廣州

2009年08月04日
午飯時份,聽古仔聽到幾乎食唔落飯。其一係行蹤遍及大中華嘅行銷 T,自廣州雲遊到港,次日飛台北,跟住返嚟香港又飛上海,似乎日日上飛機咁款。不過今時今日,本地華人仍可以做甚麼乜乜公司嘅大中華地區總裁/主管之類,再過五至十年,呢啲職位十居其九會畀咗內地海歸派攞晒,香港人做阿二阿三啦。行銷 T話李小加出任港交所總裁,是否適當人選並不重要,雖然有投資銀行界人士話佢不適合,但重要嘅係李小加代表一種新趨勢,代表港交所董事會嘅思考轉移,即係現在係時候搵一位內地人嚟做呢個位嘞,一位獵頭界人士話,李小加收到第一個電話之時,佢自己都覺得有啲愕然喎。

行銷 T話:「跟住講個壞消息畀你哋聽。」聽完,大家都面青,承諾以後上廣州只會搭直通車。行銷 T有一位朋友在廣州有份兼職,每星期上去兩日。最近呢位朋友 X貪方便,想慳錢,在深圳坐泥鯭的士上廣州,同行者(互不相識)有一位印度人,一位西方人,中途印度人先落車,再行十分鐘,西方人落車,的士就快到廣州嘞,突然在路口停低,跟住有三名大漢撲出嚟上車打劫,的士駛向一個偏僻的地方,司機落車打開行李箱,三名大漢將朋友 X綁手綁腳,攞佢個荷包,拿出信用卡與提款卡,打佢幾槌心口,逼供提款卡密碼,朋友話唔記得,再捱多幾槌。唯有講啦,之後賊佬以膠布封佢口,丟落行李箱,箱內有火水一桶,的士司機揸車而去將朋友 X藏在一間村屋,先知道司機原來係同謀。兩日後,賊人將朋友 X車返廣州某條後巷,將佢放低,揚長而去,朋友 X幾經辛苦,搵到兼職公司嘅老闆。老闆搵啲江湖大佬問吓,得到嘅回覆係:「執番條命,算佢好運囉,行規係綁兩日,提款幾萬銀就放人嘅嘞。冇錢嘅話,就點着車內火水,連人帶車燒光燒淨。架的士係偷返嚟嘅!」報公安又點?老闆知道冇用,叫朋友 X快啲返香港治療身體。行銷 T話去探過朋友 X,見佢頭腫面瘀心口痛,自己都好驚!


(左丁山)

1 則留言:

左治 說...

打的上呢o的咁高危既野,唔係人人做得架。

坐火車,坐大巴好過啦。

至於港交所,咁多金錢利益。
你見窩蛋牛紅賣咁多,賺咁多,都無人出聲話俾人搶錢就知鬼卒信唔過啦,
唔將果o的牛鬼蛇神趕走點得呀,咪傻啦

香港好多人俾狗餅養大架