Google Ad unit

八達通自動增值問與答+例子

一個人可以有三張八達通自動增值 實情係點? 睇下呢個例子幫唔幫到你!!!

問: "每人免費有三張係指申請左自動增值定三張普通/個人八達通

因為我而家有一張黃色八達通, 但已經申請左自動增值 同埋 儲分 (e.g. mcdonalds果D)

我係咪已經用左一個quota? 另外如果我想要富邦$250八達通迎新, 係咪會用多一個quota?

Thanks! "

thx 網友"John Smith"提供

我新年前打過八達通問.詳情如下:

1)每人可以申請個人八達通無限張
2)每人可以做自動增值只可以係三間唔同銀行做係三張唔同number的普通/個人八達通
3)每間銀行只可做一張自己名的普通/個人八達通+三張其他名的普通/個人八達通
4)Citibank八達通信用卡唔計係呢三張

for example,
富邦: 自己+家人三個 (4張)
大新: 自己+家人三個 (4張)
hsbc: 自己+家人三個 (4張)
citibank八達通信用卡: 自己 (可唔可以用附屬卡幫家人我唔太清楚)

換句話說,你只要申請三張唔同number既普通/個人八達通,就可以用三間唔同銀行做自動增值

你個case,你可以
1) 取消本身銀行自動增值係而家張普通/個人八達通(八A). 轉用另一間銀行自動增值八A.要手續費$20 ; OR

2) keep住八A同本身銀行自動增值. 申請多張個人八達通(八B). 用另一間銀行自動增值八B. 唔使手續費. 不過要記住只帶一張出街,唔係o都兩張,你得不償失.你可以俾左其中
一張屋企人用如果怕唔記得.

八達通日日賞: 每張卡都要申請一次. 分數跟卡唔跟人. 即係八A同八B要分開儲分.

有錯請指教,一齊分享 :)

4 則留言:

悟樂 說...

你的答案同我之前問的係一樣的.

推!!!

Unknown 說...

請問如果我張自動增值八仔,係「家人三張」既其中之一,咁我算唔算已用左一個quota呢?

PGHK 說...

唔計.. 用自己名登記個張先計落自己quota

匿名 說...

若有親人八達通,今日我嗰張已經自動增值,親人嗰張今日都可以增值嗎?還是每日只得一張可以增值?