Google Ad unit

黃興貴的接班人...

我買"張丕德" ,條友除佐英文流利之外,講野真係好X,又唔用x,上星期睇nba 直播,馬刺對熱火,打佐一陣parker拗柴受傷退下火線,好彩照完x 光話佢冇骨裂,條友就一倫嘴係度講"唔知唔知...唔知parker幾時 先可以出反黎,可能一個禮拜, 二個禮拜,一個月都唔定" 講佐一大倫野,隔離個同事睇唔過眼... 搭佐句"如果冇骨裂,應該兩星期就好反ga la.. 大家唔使膽心".. 佢即刻布冇聲出..

第二位"丁偉傑" 又名數據皇,一開波佢就會對住電腦狂講數據,冇錯開波講下對賽成績冇問題,但你都唔使成場波講ga.... 你唔悶我都悶啦... 聽係講數據我不如自己睇電腦,我而家係睇緊場波,最想知道現場發生緊乜事呀...... 唔係邊個邊個之前入幾多球。

"...活 塞 處 於 重 組 期 , 在 此 期 間 看 來 仍 可 保 持 極 高 爭 勝 力 , 我 對 杜 馬 士 的 決 策 甚 為 欣 賞 。 文 : 張 丕 德 ESPN 籃 球 評 述 員 "

沒有留言: