Google Ad unit

返工為o左乜??

返工為o左乜? 我諗大部份人都係為o左賺錢養家,冇工開就冇收入,所以咪要返工囉。

但係同人打工賺錢係咪唯一途徑? 絕對唔係,係香港呢個制度完善社會,只要唔犯法其實做乜都可以云到錢,唔一定要打工。投資,開公司做生意一樣可以有收入。

無論投資定做生意都要有資本,所以我地poor guy hk提供很多精明消費的方法,又有許多合法賺錢的渠道,希望大家慳得一文得一文,賺得一文再一文,積少成多。到有了足夠資本,時機成熟,就要主動出擊,機會永遠留俾有準備(足夠資本)既人。

poor guy hk唔止搵 jetso 咁簡單,係想大家學會精明消費、學會比較、選擇、精明投資。而家香港環境唔好,我地當然要儲多o的錢,到市道回復時我地就要主動出擊,爭取更大回報。希望大家很快不用打工,以投資回報、攪生意獲得穩定收入。

給大家一個例子: 搵錢真係唔難又有好多種方法....

蘋果日報 link
堅 信 金 融 海 嘯 隱 藏 無 限 商 機 15 歲 神 童 開 公 司
" 我 要 賺 大 錢 "

1 則留言:

象徒 Coxa 說...

講得好.

我地要做精明人, 唔做笨x, 俾人笑.