Google Ad unit

灣仔狗公園半日遊

灣仔狗公園,係少數康文處可以俾狗入既公園,我將架車泊係灣仔泳池個停車場,收費唔算貴,頭兩個鐘,每個鐘都只係十二蚊。

一落車,已經見到有其他狗友係度泊車,由於我未去過,所以一於跟住佢地行。

行左一陣,終於到公園。個公園比我想像中好,設施都有精心考慮過,包括一條有蓋長石壆,可以俾人坐低休息;每隔大約二十公尺就有一條水喉,可以俾你清潔同俾狗狗飲水;又有膠袋供應,俾你清理狗狗既便便,呢樣最好,我手頭上啱啱用晒報紙,所以我即時攞返個,因為明知個衰仔一定會再痾。

話口未完,隻狗已經紮起個「痾屎馬」…… 好彩我攞左膠袋,如果唔係,真係要用手接。

講番公園入面有草地,又有混凝土地,最特別之處係有用木板砌既地,等夏天d狗狗唔使咁「辣腳」。

不過有兩樣野係我覺得有問題:
第一就係近海邊既欄杆,同地下距離太闊,d狗主如果拋波時,一個唔小心,個波好易碌落海;
第二就係附近無野食賣,好多人都係買定野食黎,呢樣我下次會醒目.

大家仲知唔知道其他方便的放狗地點呢? 有就大家可以分享下呢! ^^

沒有留言: