Google Ad unit

Google 文章搜尋器












由於我地個blog的update都較為密, 故此有些文章會很快湮沒在blog內; 有時各位如想refer舊文時, 亦都可能會無從入手......又或者要花一段時間去搵....

其實我地個blog有一個"小工具" - Google文章搜尋器, 只要在搜尋器輸入keywords, 有此keywords的文章便會顯示出黎...

其實搜尋器的位置在我們blog的上面, 只要輸入有關keywords... 有此keywords的文章便會顯示出來, 方便大家去找尋和瀏灠有關文章了... ^^


例子, 我在搜尋器輸入"Manhattan"的字眼, 便可以找到有"Manhattan"的字眼的post...是否很方便呢?

但係, 小弟係用firefox的, 發覺當用搜尋器輸入中文keywords時, 好似有點問題...

其實解決方法, 便是在搜尋器"搜尋"先, 然後在一 個新tab的畫面, 輸入中文的keywords (如左下圖), 便可以成功找到有此中文keywords的文章了!









我唔知如用IE, 會唔會有此問題....唔知各位用IE的兄弟, 可唔可以試完話我地知呢?



沒有留言: