Google Ad unit

買賣外幣著數--免收差價

美國經濟差,之後仲會有7000億救市方案。美元都唔會好去邊,衰就衰在港元同美元掛拘。港元對其他貨幣都會好弱。加上利息又低。一有錢可以買外幣收息--希望財息賺收。


睇報價果陳你會發覺有兩個價1. 現鈔(bank note)2. 電匯 (Telegraphic Transfer)
hsbc currency rate

例子:
Australian Dollar as at 29 Sep 2008 09:14 HKT
電匯 sell buy 現鈔 sell buy
6.48000 6.43200 6.51100 6.42000

現鈔永遠比電匯貴o的,當然銀行唔會做蝕本生意,羅現金成本永遠貴過打係簿仔度。有人會諗可唔可以用電匯價買貨,再用提取現金出黎? 又或者用存入現鈔再用電匯價賣比銀行?? 賺取差價

咁做法好多銀行都會收取一個差價 e.g . 0.25% 手續費,但係發現有間銀行唔收o呢個差價。邊間??
遲o的開估。

4 則留言:

Kelvin 說...

呢個blog 既存在係分享著數心得,我唔明點解好多篇都係講左著數,但唔講方法,有種得我知你地唔明知,想知?求我啦的感覺...令人反感。

ksec 說...

我都覺得係, 其實如果要我地諗, 都唔使個個都要我地諗 Ga.

同埋有時呢個 Blog 個個 Link 都係 開新頁真係好麻煩。

錢徒 - 1 說...

Hi both,

多謝你們的光臨和意見, 我地poorguy聽到亦很感激你們的意見!

其實我地只係想出下一些jetso引題,引導下大家思考和討論,而唔係想人地"求"我地去教你, 我地一向都無呢種心態,我地的宗旨係慳得1文得1蚊! ^^同埋好多時係因為時間問題不能一次過打哂o的資料故要分開數日出, 我地都係兼職blogger的!

至於開新頁的問題, 其實我地係聽到其他朋友建議我地咁做, 我地衡量過後都覺得開新頁會較為方便大家去睇和refer舊資料...點都好,你地的意見我地都很感激! 我地都會聆聽... once again, thanks for coming our blog!

ksec 說...

我比個 example

永亨better卡 個 Post 話, 叫你最好申請 永亨白金better卡, 跟住話遲D 講點解, 但係到而家我都未見有 Post 講點解 law...