Google Ad unit

窮人美食推介系列: 佐敦: 正!廉價街坊食館

先旨聲明, 我係無收任何廣和收入, 亦都唔係賣廣告...(我無廣告收入的...)
只係偶然同事介紹呢間中餐館, 諗住姑且一試...
點知昨晚試完就真係值得推介! 希望各位行開佐敦時可以試下...

餐館名稱: 必發海鮮菜館
地點: 佐敦吳松街88-90號地下

點去?
佐敦MTR A出口, 然後向右行, 見到吉野家後轉右再行一條街便到, 由MTR出到餐館若需要
8-10mins...唔太難搵的...

有咩好食?
其實我同事所推介的餸, 和在openrice的留言所推介的都係差不多, 我地昨晚都會叫左佢地推介的菜...開頭諗住都唔會有咩特別, 點知一試之下...掂!!! 我和朋友昨晚叫左以下的餸...
(個人評分...滿分為5分)
-招牌牛柳粒 (5分)
-例湯 (4.5分)
-椒鹽豆付粒 (4.5分)
-避風塘炒蟹 (3.5分- *1分係扣在價錢上)
-辣酒煮花螺 (4分)
-西蘭花炒鮮魷 (4分)
-菜遠牛肉 (3分)
-鴛央炒飯 (3.5分)

價錢 & 服務質素如何?
加埋啤酒汽水, 每人都係約HK$135....如唔叫炒蟹, 仲可以再抵o的...
服務質素ok, 座位ok....仲有電視睇.....
如openrice的朋友所言, 佢個招牌牛柳粒真係一流! 無得頂! 入口即融! 而例湯亦都無味精! good!!
椒鹽豆付粒亦都好滑好香!
其他餸都係水準以上...而且每個餸都係約HK$60 - HK$80 (除左避風塘炒蟹)
係個菜遠牛肉就較遜色, 但都係水準接受範圍...因為牛肉煮得較老....但味道都ok! ^^

有咩缺點?
唔, 必發的缺點其實不多, 係個避風塘炒蟹價錢略嫌高昂, 雖然味道真係幾正, 但係個價錢比我相像中貴...(所以我只比3.5分....1分係扣左係價錢上面, 不是在味道上);
而由於我昨晚的位子在二樓, 故行上去時要較小心....同埋係2/F都有人book枱打麻雀...
所以有時會較嘈吵...但都唔太影響我和朋友傾計 (可能人地反而會覺得我地呢枱嘈...哈哈)

總結
我係度作出推介! 價廉物美, 服務幾好, 環境ok & 廁所整潔....希望各位如行開佐敦, 值得行去試下!

p.s. 如有其他朋友想搵我地poor guy試菜, 都可以搵我地架! 如係好野正野, 我地一定係blog推介! 哈哈...


沒有留言: