Google Ad unit

Asia miles, 亞洲萬里通

想玩asia miles, 當然要登記先啦..由香港到台灣需要15000哩, 就講下點樣用信用卡積分換呢15000哩...
香港信用卡, 最低分換哩數有兩間--東亞同埋dbs black card.
東亞最低8分換一哩,dbs 分本地同海外簽脹, 本地6分換一哩, 海外4分換一哩. 而家出dbs ae black card, 簽2萬分海外簽脹就即刻有13000哩. 以上兩張卡都好容易括免到年費,
但係出AE cathay pacific, 就要小心, 分分鐘一年免年費後, 就會企硬收年費--尊尚信用卡年費為 1,800 港元,空信用卡年費為 980 港元

5 則留言:

Queenie 說...

其實我想問下,通常會用咩藉口叫到佢WAIVE左個年費呢??
因為我未試過,所以想問下~

PGHK 說...

乜waive 年費要藉口ga ma??
信用卡唔收年費是當然的..
直接打去call center 問佢做收我年費??
即刻同我wavie 左佢.. 唔係cut 卡..

or send email
please wavie my card annual fee.
bye

PGHK 說...

queenie 我可能講得太龍統

hkbea waive年費無問題
CX AE卡/asia mile related credit card要wavie就難o的..

有問題隨時發問, 我地好樂意幫你.

Queenie 說...

唔該晒你地呀~
因為我未試過應該要點做~
而且申請得既信用卡都係永久免年費既~

我剛剛申請左dbs張card呀,見佢得3年免年費,所以諗住問埋~
THANKS!

象徒 Coxa 說...

留意海外簽 ae 的 charge 比較高, 就算有分都未必化算.