Google Ad unit

交通銀行 迎新30%回贈

交行上一輪推廣完結後, 由現在至09年2月28日申請佢地既Goal-Go卡, 只要發卡3個月內簽賬$1,000就可以獲得70,000積分. 而佢地既禮品集入面, 可以以5000分換取$20信用卡現金回贈. 換言之, 即係相當於$280 cash rebate.

另外, 網上dl form於推廣期內成功申請可以額外獲贈$20大快活現金券

如果只計cash rebate, 己經有成28%, 計埋呢張大快活券, 足足係30%~wow

http://www.bankcomm.com.hk/mediafiles/documents/gogoalform3.pdf

p.s. 永久免年費

updated on 2008-12-17:
剛查證過, 交行今次promotion係會accept bill payment作為迎新簽賬. 真係新發現可喜可賀!

謝謝 閣下致本行電郵查詢 信用卡 服務。

於網上以信用卡繳費 ( 繳交稅款除外 ) 是計算迎新簽賬之內。 有關購物簽賬並不包括提現 /現金分期供款、結餘轉戶款項/分期供款、購買賭場籌碼、購買旅行支票、所有信用卡收費繳款(例如:年費,財務收費等)及銀行不時指定之信用卡交易。

5 則留言:

Unknown 說...

今日順便去埋交通交form, 多謝iPrince介紹先. 但原來親身去交通填form, 係即場可獲贈大快活$20 coupon, 唔洗等到批左卡先攞到架!
由於我係拎網上download, print出黎果張form去, 所以去到時, 有職員替我將d資料抄番去彩色form...咁都要分清楚喎, 你話係咪搞野呢!

Vins Wan 說...

我原本都是download form然後交, 後來職員說交現場的FORM可得KFC$10 COUPON + 禮品 (傘, 裝飾等)

以琳韓社 說...

想問下佢地有無roadshow 架? 0係邊度?

terry 說...

我都搵緊交通D roadshow, 但見佢地好少擺檔

PGHK 說...

交行我都味見有road show.. 你去分行交都有coupon ...