Google Ad unit

東亞信用卡逢SAT用5000積分可以換多一張戲票

http://www.hkbea.com/FileManager/TC/Content_2674/bea-cinema_c2.pdf (詳情)

我尋日問過東亞的詳情, 大概如下:
1.要去cityline訂票 (www.cityline.com.hk)
2.每張戲票要比手續費$7
3.用5000積分可以換1張戲票
4.只可以換指定星期六的戲票 (12/6 - 5/7)
5.有些電影不適用

即係換句話話, 要比戲票$50 + $14 (兩張戲票) + 5000積分= $64
才有兩張戲票
$64 + 5000積分便是成本, 抵唔抵? OK吧...

其實, 早前DBS有個季度精選就好抵, 我都換左一套UA LOYALTY CLUB
用了20,000DBS積分換了原值$100的UA CLUB
內有2000 UA積分 + 數張coupon (計有$10 UA coupon, $2汽水券, yoga券等)
大部份UA都要1000積分換1張戲票
但係指定偏遠的UA - MEGABOX, 黃埔, TUENMUN, 東涌等就可以450積分換1張戲票
即係會籍$100可以換4張戲票, 每張成本只係$25.
更何況我只係用DBS的20,000積分去換取
DBS 25,000積分不可以換到$100的! 所以都幾抵! 仲有幾張coupons呢!

所以, 如有興趣, 可以申請UA會籍 ! 比$100大元!

遲下再分享換戲飛的事情!

沒有留言: