Google Ad unit

iCloud戶口activation(二) -- 事件解決

最後雲返張收據,經蘋果職員介紹打上apple care21120099 。講返情況,因為點點。最後佢會同你起個檔案。用連結登入再上載收據,經審核後過多幾日就收到通知話activation已解鎖。
email仲教埋你點入dfu 重灌ios,今次已經可重新設定為新iPhone。

經過今次教訓後。原來以前一路無set好restriction。入面有個功能可以防止變更用戶。如果唔set,其他隨時可以登出再用佢的apple id登入。

如果加埋find my device 更加安全。

大家要留意,唔好犯同樣的錯。因為老人家用機為放便唔會set passcode or touch id

swipe up to scroll to bottom of screen, then tap each category and tap don't allow changes for each one


2 則留言:

福祿壽全 說...

感謝 PG 兄分享,最後冇事總算鬆一口氣。真的沒有想過 iPhone 這樣危險。

PGHK 說...

解到個刻真係好感動。大拿拿128gb 5千幾蚊。點解d人可以咁賤格!老人家都欺負!