Google Ad unit

平用Notebook

最新推介:
x220 只賣$1600, 仲要換了新電
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=5168857


Lenovo 開倉!最愛開倉的 Lenovo,將於今日起,2017 年 3 月 15 日至 18 日,一連四天舉行 Lenovo Bazaar 開倉!與以往不同,今次的開倉地點在港島東區的太古坊舉行,港島東的聯想迷有福了!

是次開倉 5 折起,網羅新機及陳列品,精選貨品包括:ThinkPad 系列的 X1 Carbon、X260、s440、E560;另有 IdeaPad 710S、IdeaPad V310 筆電、Yoga Book WiFi 或 LTE 版本、IdeaCenter Y700 桌面電腦、AIO 300 及 AIO 510、Lenovotab3 手機等。惟官方資料始終不多,網民在 Lenovo 官方面書問價又唔肯講。有興趣又方便的朋友,不妨走轉太古坊,說不定有意外收穫呢!只收現金、VISA 及 EPS;揚言現金付款可享超低價。

Lenovo Bazaar 開倉
日期:2017 年 3 月 15 日至 18 日(星期三至六)
時間:12:00pm – 08:00pm (3 月 15 日至 17 日);11:00am – 07:00pm(3 月 18 日)
地點:鰂魚涌英皇道 979 號太古坊林肯大廈 21 樓
查詢電話:6122 0669


又或者係肥花買部二手notebook, 最好係Lenovo, 大廠, 多support, Linux 有driver.

而家D Linux 做得好friendly, MACOSX都係Linux clone

條件:
細部
輕-大約1kg
唔要buildin cdrom
Intel Dual core /pentium D級數CPU, 唔要atom, celeron, amd
最少4 GB RAM
有WIFI

再裝ubuntu desktop版, 所有software都免費

Libre Office(免費MS Office)
GIMP (免費Photoshop)
BT torrent
Arobat Reader
Chrome Browser

有米的可以轉SSD

打中文裝fcitx

http://www.pinyinjoe.com/linux/ubuntu-12-chinese-setup.htm

已經好夠用:

http://www.dcfever.com/trading/listing.php?category=18

沒有留言: