Google Ad unit

IFC外望——WeChat Pay港豪派264萬e利是

大家登記佐wechat pay mei? 全港得"信銀國際"可以同時binding 賬戶同wallet. 

而家經分行申請信用卡即送$50 coupon

有錢派!有錢派!WeChat Pay趁住過年向用戶派利是!但依家派實體利是已經out啦,家下度度都話要無現金化,要派就梗係派電子利是啦。WeChat Pay最近就搞咗個「潮派WeChat利是」活動,足足派成264萬利是,想拎就唔可以錯過啦!

  WeChat Pay話每日會向10萬個用戶派出8.8元WeChat利是。WeChat Pay的香港用戶只要在年三十至到年初二點擊WeChat相關活動頁面就可以抽到利是。活動一連三日,一共派出264萬元利是。

  如果嫌得8.8元太少,都仲有其他玩法拎利是。由1月26至2月24日,只要將WeChat Pay綁定建行或者DBS信用卡,就會攞到38元的WeChat利是啦,當然都係手快有、手慢無啦,想到利是就要準時拎實部電話。

  仲係唔夠喉嘅話,仲可以喺1月25日至2月7日期間, 在香港全線7-Eleven為WeChat Pay錢包增值100元,每日頭2000個增值用戶就可以拎到10元WeChat利是。雖然封封WeChat利是都唔係咩大數目,但有總好過無。

  過年最緊要都係開開心心,志在攞個好意頭啫。

http://hd.stheadline.com/news/daily/fin/535811/

沒有留言: