Google Ad unit

MasterRewards 5% rebate

http://www.dahsing.com/tc/html/credit_card/daily/mastercard_travelers_rewards.html?intcmp=banner_lb_cc_mastercard

http://mastercardrewards.hk/

PG常去的網購網站都有5% rebate--每消費$150, 就有1分, 20分可以換$150商戶禮劵或預付卡:

mydress, asos, zalora


以下銀行所發出的master card 就可以登記:

中銀信用卡(國際)有限公司
中國建設銀行(亞洲)股份有限公司
星展銀行(香港)有限公司
大新銀行有限公司
富邦銀行(香港)有限公司
恒生銀行有限公司
渣打銀行(香港)有限公司
香港上海滙豐銀行有限公司
永隆銀行有限公司

2 則留言:

匿名 說...

上次樂天免運費買左D野,後來發現冇5%, EMAIL 佢又話唔係佢指定商戶, 明明我用佢樂天條LINK 飛去俾錢, 之後最近又去樂天買多次, 又係冇, 搵笨!

匿名 說...

以下銀行所發出的master card 就可以登記:<---PG Provide false information again!!!