Google Ad unit

騰訊聽歌App 賤物鬥窮人

支持QQ, 支持正版, 支持免費

http://www.joox.com/zh_TW/

【明報專訊】騰訊(0700)近排喺香港有唔少動作,之前出咗搵食App(應用程式)「iPick」,同「開飯喇」搶客,今次仲殺埋入音樂界。話說舊年12月就整咗個聽歌App叫「JOOX」,免費畀人上網聽歌,好明顯係睇住Spotify、KKBOX同MOOV嚟打。

如果肯每個月畀48蚊,就有得下載啲歌,同埋唔會有廣告阻住。JOOX個開價貼近同行,平KKBOX同MOOV 1蚊,同Spotify睇齊,𠵱家就喺蘋果App Store免費榜排第二,用家個反應幾唔錯。之不過𠵱家啲人未係好肯畀錢聽歌,Spotify喺外國咁紅都賺唔到錢,小琴真係有啲擔心。

好在騰訊財雄勢大,免費畀人聽歌,都唔係好大數目,最緊要梗係吸多啲客啦。集團香港及台灣辦公室總經理譚樂文噚日就話,第時個App有好大機會賺錢。皆因除咗收費之外,仲會搞啲音樂會門票銷售,計埋廣告費都唔嘢少㗎。

[小琴密語]

沒有留言: