Google Ad unit

隱世地獄停車場

唔想出醜, 大家要知機啦。 上次泊尖東安達, 泊完都左邊落車。

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/breaking/20140324/52314589

香港地少車多,周末假日一家大細坐七人車出遊家庭樂最爽,但市面停車場泊位矜貴,不少泊位狹窄難泊,隨時考起車主。《突醒目》找來本港飄移車手鄧智侖(洋名James)走訪市區,他駕駛七人車嘗試駛入多個難度十足,隨時有得入無得出的絕地停車場。他提醒大家,若自問技術麻麻,就要知難而退,寧願行遠啲,咁至泊得醒目。

1柴灣環翠邨停車場:
環翠邨停車場有近360個車位,當中四分一屬相連車位,不過這批相連車位長期只有一車停泊,相連位變相成為單拖位。出現如此奇景,皆因泊位超狹窄,兩車齊泊後,其中一車司機隨時冇位下車。有司機中伏,以後學精留一位。

占士駕七人車試泊,果然被困,現場所見,每個泊位只有82吋闊,七人車駛入後,才發現車位夠長唔夠闊,兩邊車門與牆壁及隔鄰車輛僅距8吋,夾硬開車門可能刮花或撞及隔鄰車輛,占士只好駛出轉泊其他車位。占士形容這是絕地停車場,難度10級,幾乎被考起,「如果泊咗車真係要從車尾廂爬返出嚟,同埋,隔離架車點走呀?」

占士評語:相連車位超狹窄,車入咗人無得出 

2.銅鑼灣皇室堡停車場:
皇室堡位處銅鑼灣心臟地帶,假日停車場一位難求,占士駕車沿通道駛入停車場
閘口,便發現閘口通道甚為狹窄,車門距離牆身及柱邊只有6吋(15厘米),若不小心隨時駛不入。
成功入閘後,七人車續繞圈向停車場上層駛去,不過由於通道連牆身只有5.6米闊,加上又是單線雙程,其間要不停拐彎,若遇對頭車落斜,占士擔心若是兩輛七人車相遇,兩車能否安全駛過。他建議,駕駛人士為安全起見,應打高燈提示鄰線落斜車輛,同時隨時留意牆上反射鏡,了解有無車輛。

占士評語:閘口超窄  瞻前顧後 睇住迎頭車

3.旺角砵蘭街新興停車場:
位於商業大廈的新興停車場,駕駛人士來泊車先要過第一關「搭車」,不過車極狹窄,占士駕駛七人車駛入,才發現車身兩旁距不足3吋,他直言入前要睇位好準,否則隨時入唔到。

落到地庫停車場搵泊位,現場所見,行車通道不算狹窄,但停車場內有多個90度直角彎,占士指,若駕駛七人車或長身車便要小心,否則睇錯位,入彎角度不足便難以轉彎,隨時被困。現場所見,直角彎附近牆身傷狠纍纍,被撞至凹凹凸凸,且佈滿車身花痕。

占士評語:入彎唔夠位 隨時被考起


另外,占士亦去過佐敦德興街寶來大廈伊利停車場,西環均益大廈2期停車場及長沙灣美居中心地庫停車場等三個神級難度停車場,發現難度依然,未有改善。

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20131025/18478970

沒有留言: